JomTeka

Jom main teka-teka
Juz utk suka suki jer
Malam nanti aku akan bagitau jawapannya
Jom....

Klu: nyum..nyum..

50 comments

hurm....nak kata cendawan cm bukan....tiram kat pantai..nmpk cm cengkerang ...

teka yew..
lala,kepah,tiram,,...dan sewaktu dengannya...tak tahu lor..apa ni yumida...tak pa,..tgg mlm nnt ..

ala 2 tiram aje tgk ni..xpon spesis kerang.

sisik ikan ni.. kompom.. hahaha

dah penat aku mengamatinya.... mungkin juga otu adalah kulit tiram....

sisik ikan..tak pon kulit kepah, kerang, tiram, lala, dll..hahha..hentam jew..hikhik

Kulat ni...kulat baru nak nek.eh ye ke?hahaha..

sekali tegok cm cendawan,2 kli tengok cam tiram x pun kulitnye...teka2...hi3

cendawan kot.. tak pun sepupu sepapat dia.

cendawan. tp tk taw jenis cendawan apa hehehe

hahaha tau xper..berpinar bijik mata i tau..apapun congratz yerr..hehee

nmpk keras mcm kulit tiram je.shells

selamat meneka..malam nanti akan ku hebah jawapannya..hewhew

cendawan??? sbb nmpk akar tuuu...

macam batu halus..macam tiram pun ada jugak..huhu~~ :p

nak teka tak pandai..hehe..apa erk?tiram,kerang..haha

assalamualaikum yumida....ntah la mcm cendawan ada juga mcm kepah pun ada juga yg mana yg betul x tahu la...:)

mida sent emel balik,,
mamaqhayra@gmail.com

tiram,kepah ntah apa2 jawapan hahhaha

erm... macam cendawan... tp mcm tiram pun ada gak...

makanan kan??? kek erk??? hahahaha... kalau salah sah saya rabun...

macam kulit ikan beso2 lepas kena siang je. hehe. yeke? ^^

macam kulit tiram.. hehehe. tapi tak sure la jugak.. =D

Rasanya... Cendawan / kulat la...

nampak mcm berpasir..tapi cengkerang mcm tak clear..sejenis kulat kot!

coba ktk baca entry kmk tok...

http://masrinasidek.blogspot.com/2012/06/gambar-png-background-transparents.html

terjawap sik tuto yg di tanya ktk ya...
macam melelat2 jak di tulis kmk ya... heheheh

Assalamualaikum Yumida

cendawan yg dah nak layu....

ni cendawan @ tiram kan???

remis eh?
entah.kt pantai selalu cari remis.
kot nama dia.hahah

ape tu...mcm tiram pon ada..macm kulat pon ada..heeee konfius..

mcm ada pasir2 dengan arang2 ke ape tu?
haha...tiram la kot

hello (: im new here. hrm, rasa-rasanya tu mcm shell kot. tiram ke? yg tepi pantai tu..

cendawan tiram kot? hehe..


EmoticonEmoticon