Ambikkan Ayah Baju Hujan Nak...


40 comments

hm, ada percanggahan idea...

hehe..ada nampak kat fb..lawak la gak ~ :P

dah lama tak baca komik2 macam nih...ha3

hahahaha tu penangan versus tv3 kot ngeee ^*

hahahaha... mentang2 da menang.

hahaha.. ayah dia nak p tengok versus ka..

Sebenarnya ni macam sindiran juga la. Macam nak beli Pampers. Sebenarnya nak beli diapers. Pampers adalah jenama. Nak beli Maggie. Sebenarnya nak beli mee segera.

Kita janganlah terkejut kalau nanti anak kita suruh beli Apple kat pasar malam.

Silap kalau dari kecik kita ajar anak kita mengagungkan jenama. Bila besar, jadi fashion-victim.

Sebab tu apa nak dihairankan, kalau ada yang sanggup beratur dan bermalam di luar kedai semata-mata mahu jadi yang terawal memiliki produk Apple.

Sekadar pandangan peribadi.

hahahahaha..sengal ke lurus bendul ni ?haha

pernah insiden mcm ni. tp terbalik.

ckap ngan kakak nak beli baju hujan.
kakak kata ko nak buat apa ?kelakar je.

dah beli baru dia tahu ouh baju ada label kumpulan hujan.. hehe

hahaha
kena ketuk kepala ni budak tu =p

hahaha.. kalau ikutkan mmg betul la tu kan. :)

salah faham anak ya tekk.. Haha :)

peminat kumpulan hujan kot!hik!!

lawak santai...untuk hiburkan hati...keh..keh...keh...

hahahaha. gelak terguling². ;)

hahahaa... gempak giler ar ayahnye pakai baju HUJAN.. hihihi...

hahahaa...dia buat lawak lettew kat ayah dia

hehehe..tgok kt fb... ada kwn share..hehe

assalamulaikum yumida....hahaha tergelak dibuatnya...:)

haha,terbaik lah.. Budak terlebih genius ni =3.. #tq,mmg kejutan pun ^_^

Heheee, memang lawak petang yang menghiburkan ;)

pnh baca kat majalah..gelak gak masa tu..heheh

bestnya dpt anak cmni.. memang 'dengar cakap'. hahahaha =D

ahaks..terbaek punyer anak ^^

muhahaha....kelakarnyer...sian-sian si bapa tuh ha...ekekeke


EmoticonEmoticon