Biodata Adilah Clever Girl Malaysia 2016

Biodata Profil Adilah Clever Girl Malaysia 2016
Nama penuh Adilah: Nur Adilah Binti Azhari
Umur: 29 tahun
Wakil: Kuala Lumpur
Pekerjaan: Aktuari Pengurusan Risiko

Ikuti perkembangan Adilah di laman sosial:
Instagram Adilah Clever Girl Malaysia: @adilah_clevergirlmy
Facebook Adilah Clever Girl Malaysia: Adilah Clever Girl MY
  
Biodata Adilah Clever Girl Malaysia 2016, profile Nur Adilah Azhari, biografi, profil dan latar belakang Adilah Clever Girl Malaysia TV3, foto, gambar Adilah Clever Girl Malaysia, facebook, instagram Adilah Clever Girl Malaysia
Gambar Adilah Clever Girl Malaysia 2016 wakil Kuala Lumpur

Tahniah buat Adilah kerana terpilih untuk program realiti TV3 dalam mencari siapakah gadis terpintar Malaysia. Penuh debaran! Adilah bersama 14 peserta Clever Girl Malaysia yang lain bersaing dalam merebut gelaran pemenang: juara Clever Girl Pertama Malaysia. Ini paling best: Pemenang Clever Girl Malaysia dapat hadiah wang tunai RM100,000!!! Nganga tengok. Lumayan!!

Clever Girl Malaysia merupakan program tv berilmiah. Sangat bagus ditonton untuk remaja, muda mudi masa kini. Dengan adanya program Clever Girl Malaysia, ianya pasti menjadi sumber inspirasi untuk golongan gadis mengecapi kejayaan.

Clever Girl membuktikan mereka yang cantik menawan, mempunyai tahap intelek yang setaraf dengan kecantikan wajah mereka. Clever Girl Malaysia sebuah game show yang tidak menggunakan sistem undian.

Peserta Clever Girl Malaysia akan dinilai berdasarkan prestasi dan kebolehan mereka untuk menjawab soalan kuiz pada hari pertandingan Clever Girl diadakan. Siapa cepat dia dapat. Soalan dalam program ini begitu mencabar, menguji ketangkasan berfikir dan menjawab soalan dengan tepat dan cepat! Moga sukses semuanya buat peserta Clever Girl Malaysia.


Ingin tahu biodata peserta Clever Girl Malaysia 2016 yang lain? Seperti: Adilah, Sarah Adiba, Mary, Tunku Intan, Fatin, Aqeelah, Sarah, An Nuur, Jane, Arina, Ethel, Aainaa, Aliana, Sofia.  Lihat kesemuanya di sini: Biodata Peserta Clever Girl Malaysia 2016


EmoticonEmoticon