Ads i+n

❤ Persembahan bunga api meledum-ledam malam MERDEKA 2016. Memang WOW!!!
❤ Mari berjiwang! Dedikasi untuk Hari Kemerdekaan Malaysia 2016
❤ Jiwang lagi. Ditujukan khas untuk Hari Malaysia 16 September
❤ Ibu bapa kena AMBIL TAHU perkara ini..jika sayangkan anak2
Mari mengorat! Pewit..>
❤ Zikir dodoikan anak sampai tidur lena
❤ Doa untuk ibu bapa - terbaik! Buat sesiapa membacanya rasa sebak

Konsert Akhir Mentor Milenia 2016

Konsert Akhir Mentor Milenia 2016 TV3 berlangsung pada 6 Mac 2016. Berikut merupakan senarai lagu tugasan oleh peserta mentor menerusi Konsert Mentor Milenia 2016 Akhir Battle 6 / Minggu 6. Meh tengok!

SENARAI LAGU KONSERT AKHIR MENTOR MILENIA 2016
LAGU DUET
Fareez & Hazama – lagu medly Drama King & Hilang Naluri
Wanie & Black – lagu medly Tanya Sama Hati & Tiada Kata Secantik Bahasa
Qody & Black – lagu Jerangkung Dalam Almari

LAGU SOLO
Fareez – lagu Apokalips & Aku Juga Manusia
Wanie – lagu medly Malam & Merisik Khabar
Qody – lagu Hanya NamaMu

BIODATA FINALIS MENTOR MILENIA 2016

PEMENANG MENTOR MILENIA 2016
Fareez dinobatkan sebagai juara Mentor Milenia 2016. Naib juara Qody manakala Wanie mendapat tempat ke-3. Tahniah buat ketiga-tiga finalis ini. Tak sangka pula aku si Fareez tu akan jadi juara. Aku ingatkan QODY yang jadi juara. Komen dan jangkaan mentor pun rasa macam Qody je jadi juara. Tapi sangkaan semuanya meleset!

Sayangnya..Nuri dah tersingkir awal akibat sistem pemarkahan bongok yang ditetapkan. Betapa bagusnya si Nuri tu, betapa hebat vokal dia, nyanyiannya yang mantap, tapi tersingkir awal tak sempat ke final. Menyampah betul aku dengan sistem pemarkahan begini. Kan bagus kalau juri profesional yang bagi markah. Juri awam tu ok. Tapi tak perlu la guna khidmat undian penonton. Tak membantu melonjakkan peserta yang betul-betul berbakat.

konsert akhir mentor milenia 2016 battle 6, juara pemenang mentor milenia 2016, gambar mentor milenia 2016 konsert akhir
Gambar Konsert Akhir Mentor Milenia 2016

Info:
Pengacara Mentor Milenia 2016
Isey Titan
Marsha Milan Londoh

Senarai Artis Mentor Milenia 2016
Akim Ahmad
Hazama
Black
Azlan

Saksikan Konsert Akhir Mentor Milenia 2016
Tarikh Mentor Milenia 2016 Konsert Akhir: 6 Mac 2016
Hari: Ahad
Jam: 9.00 malam
Mentor Milenia Ulangan: Jumaat 9.00 pagi
Jurnal Mentor Milenia: Ahad 6.00 petang
Saluran: 103
Terima kasih membaca Konsert Akhir Mentor Milenia 2016

1 comments: