Ads i+n

Menarik sepanjang minggu:
Kasi gegar Hari Guru!! SPECIAL untuk cikgu cikgi kami. Muah ciked!
Hangatkan dirimu! Rahsia mengayat awek hingga CAIR!
Bayi buat lawak, perasan diri COMEL SANGAT!
Cara mudah tidurkan anak, MUDAH macam KACANG!
Zikir dodoikan bayi hingga terlena
Parti mana MENANG pilihan raya 2016??
Pasang zikir ini setiap kali tidurkan anak
Uji kehebatan minda & IQ anda dengan soalan ini
Bayi comel buat muka jaik. Kuat perasan!!
Video menuai madu kelulut secara LIVE!!

Segmen : Blogwalking bersama Ayuinsyirah

KLIK BANNER UTK JOIN

Syaratnye mudah je :
SYARAT UTAMA : kene jadi follower ayu dulu yer...(ayu tak paksa yer)

1. korang kene gamkan gmbo diatas dlm entry korg dan linkkan ia ke entry ni..
2. tajoook nye : "segmen : blogwalking bersama ayuinsyirah".
3. lepas tu kawan-kawan kene buat sikit kata-kata aluan selamat datang ke belog kawan-kawan...
4. dah siap gam kuat2  korgnye url dalam komen kat bawah yer..

hope sangat penyertaaan memberangsangkan... 

Tamat pada 9 / 4 / 2012  nantiii...jam 10.00 malam

Terima kasih membaca Segmen : Blogwalking bersama Ayuinsyirah

0 comments:

Post a Comment