Nak MAID cam ni !!!


17 comments

hehehe..atototoo..pndai dia posing smbil pndang kamera.. :)

haaaa3x... ni bukan maid.... ni penderaan haiwan namanyaa...

hehe..nur pun nak 1..dh la maid tu comei..kah2..leh main piano lagi

Singgah....lihat kucing comel...

Kadang-kadang, depan kita, Maid tu wat-wat rajin..
Belakang kita... Hahaha!

rajinnya maid awak ni...hehe

Mauk gaji maid tok dalam seribu ke duak ribu

nak satu gak..xpyah byr mahal2..hehehe

kucin ni kalau dia pandai ckp..."err tak pandai buat kerje sendiri ke....penat tau" hehehee

dya pun nak jugak maid mcm ni..haha.
rajin tu

kire maid paling shomel lah...hakhakhak...ohsem!!!..keh...keh...keh....

comelnya kalu kita dpt maid cam gini..tp risau nnt kena tdh penderaan ke atas haiwan la plak...

Kmk ada maid dari Indon ktk maok ka Som?

Salam Yumida,,
Hehe... Maid gini peluk2 bawak tido sekali..

ala...xsampai hati la tgk kucing buat kerja cmni...haha


EmoticonEmoticon