Video Lucah Ustaz Azhar Idrus Tersebar

Video Seks Lucah Ustaz Azhar Idrus (UAI) Palsu!

Bermula malam semalam sampai hari ni, heboh dengan video lucah yang membabitkan video tersebut dengan pendakwah terkenal, Ustaz Azhar Idrus (UAI), 50 tahun. Persoalannya, benarkah Ustaz Azhar Idrus terlibat dalam video seks lucah tersebut? Jangan percaya! Dakwaan membabitkan Ustaz Azhar Idrus dengan video lucah tersebut adalah fitnah semata-mata.

Berita yang mengejutkan. Pendakwah terkenal lagi tu. Kerja siapa la yang tak bermoral ni. Seorang pendakwah yang diminati ramai difitnah dengan video seks lucah. Moga pihak yang mencetuskan video lucah kontroversi ni bakal ditangkap.

Video seks lucah Ustaz Azhar Idrus (UAI) tesebar, video seks lucah Ustaz Azhar palsu, UIA difitnah video seks lucah, gambar video seks lucah Ustaz Azhar Idrus, klip video seks ustaz, penipuan video lucah
Selepas tersebarnya video seks lucah tersebut, yang mengaitkan dengan nama Ustaz Azhar Idrus, beberapa pihak menyarankan Ustaz Azhar Idrus agar tampil membuat laporan polis. Ini penting bagi membersihkan nama beliau ekoran penyebaran rakaman video lucah seorang lelaki mirip wajahnya di internet semalam.

Usaha mengesan dalang yang mula-mula menyebarkan video tersebut masih dalam siasatan. Gambar-gambar daripada klip video seks yang didakwa kelihatan mirip Ustaz Azhar Idrus mula dimuat naik dalam sebuah blog kira-kira pukul 1 pagi semalam. Video seks lucah yang konon-kononnya mirip Ustaz Azhar Idrus tersebar di laman sosial termasuk WhatsApp. Malah ada yang mengupload video seks tersebut ke laman YouTube. Hadoi, macam-macam. Moga mereka yang buat bende terkutuk ni dapat ditangkap.

Apa yang aku kagum dengan Ustaz Azhar Idrus ni, even video seks lucah tu dah tersebar luas. Beliau tetap tenang. Malah meneruskan program ceramah seperti biasa. Tak terjejas dengan penyebaran video palsu tu. Tabah kan beliau hadapi dugaan fitnah ni.

Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih
Menangi: Hadiah Bernilai RM700 Dengan Mudah! (KLIK)

11 comments

dunia sekarang semua hujung jari takutnyer..budak umur 12thn pun dah berani buat onar..

sekarang zaman berinternet, mudah je nak buat fitnah kat seseorang. ada jugak yang berani upload video lucah ni, sampai tersebar sana sini. moga mereka yang buat benda ni diberi kesedaran dan hidayah.

tak sangka dia pun orang sanggup fitnah

Semoga yang bersalah akan tertengkap nanti..tak boleh dilepas kan orang macam ni..bahaya untuk agama..

sebuah blog? dari mana agaknya beliau dapat video tu kan. apa pun, moga si pesalah akan berjaya ditahan secepatnya.

Main2lah dgn ustaz.. berat balasannya nanti kat org tu...

Bila dunia dah terlebih maju...camtu la jadinya...Allahuakbar....

Sedangkan rasul yang mulia di sisi Allah pun lagi di uji mcm2..... Apalah kita ni hanya ummat nye..... Teruskan dakwah Islamiah mu..... Allahu akhbar.....


EmoticonEmoticon