Naik Lif Turun Tangga Drama TV3

Sinopsis Naik Lif Turun Tangga

Naik Lif Turun Tangga mengisahkan Munirah seorang ibu tunggal bertungkus lumus mencari rezeki untuk menyara anaknya. Munirah  berkerja sebagai jualan langsung menjual produk kecantikan dari rumah ke rumah. Menariknya, aktiviti perniagaan Munirah begitu aktif di rumah flat. Kerana itu juga drama ini dikenali sebagai Naik Lif Turun Tangga. Kerana bisnes Munirah yang begitu laku di rumah flat tersebut.

Hasil perkahwinan Munirah mendapat 2 orang anak. Namun, jodoh mereka tidak berpanjangan apabila Munirah dan Amran memutuskan untuk bercerai. Sejak bercerai, Munirah telah membesarkan kedua-dua anaknya tanpa mengharapkan bantuan daripada bekas suaminya, Amran.

Kehidupannya yang tenang kembali menjadi kecoh selepas Amran berkahwin semula dengan Noridah, seorang pegawai perhubungan awam (GRO) yang cantik.

Melihat kejayaan Munirah dalam perniagaan jualan langsung. Seorang pesaing datang menjatuhkan perniagaan Munirah. Apakah yang akan berlaku seterusnya? Bagaimanakah Munirah berdepan dengan gelagat Amran dan Noridah? Tonton segalanya dalam drama Naik Lif Turun Tangga di TV3.

Pelakon Utama Naik Lif Turun Tangga

Noorkhiriah – Munirah
Eka Farhana – Suhaila
Izuan Fikri Norhady – Farish
Azlee Scenario – Johan
Fauzi Kadry – Taufik
Wan Sharmila – Lin
Azza Ellite – Rima
Ezany Nazrif

Pelakon Pembantu Naik Lif Turun Tangga

Halimatus Sadiah – Kak Bibah
Kak Chah – Kak Ani
Mama Shida – Kak Siah
Saiful Ghaz – Azmi
Achong Sweetchild – Sham Lembik

OST Naik Lif Turun Tangga

Original Sound Track Naik Lif Turun Tangga

Gambar Naik Lif Turun Tangga

Sinopsis Naik Lif Turun Tangga drama TV3, pelakon Naik Lif Turun Tangga, gambar Naik Lif Turun Tangga, original sound track OST Naik Lif Turun Tangga, download ost Naik Lif Turun Tangga

Saksikan Naik Lif Turun Tangga
Jumlah episod drama Naik Lif Turun Tangga: 13
Hari: Isnin
Jam: 10.30 pagi
Saluran: 103

2 comments

Selamat menyambut hari raya aidil adha maaf zahir dan batin dari saya sekeluarga.


EmoticonEmoticon