Ads i+n

❤ Persembahan bunga api meledum-ledam malam MERDEKA 2016. Memang WOW!!!
❤ Mari berjiwang! Dedikasi untuk Hari Kemerdekaan Malaysia 2016
❤ Jiwang lagi. Ditujukan khas untuk Hari Malaysia 16 September
❤ Ibu bapa kena AMBIL TAHU perkara ini..jika sayangkan anak2
Mari mengorat! Pewit..>
❤ Zikir dodoikan anak sampai tidur lena
❤ Doa untuk ibu bapa - terbaik! Buat sesiapa membacanya rasa sebak

Menunggu Durian Runtuh! ‘CPUV Berganda Nuffnang’

Lately, amat sedikit pemberian kempen CPUV dari Nuffnang. Dalam minggu ni, ada dapat 2 kempen CPUV tapi dapat satu dan dua gandaan je. Sebelum ni, masa Nuffnang tengah baik hati selalu dapat 3 gandaan untuk kempen yang sama. Mmm bestnya kalau dapat triple kempen yang sama. Beranak pinak earning. Seronok tengok. Even amount sikit-sikit. Tapi boleh la, bila dikumpul sekaligus jadi banyak jugak.

kempen cpuv nuffnang
Dalam minggu ni dapat 2 kempen CPUV, iklan Dove dapat double

Banyak kempen CPUV Nuffnang yang dah credited. Bestnya kalau kempen tu dalam tempoh yang lama. Ditambah lagi kalau dapat kempen CPUV yang aktif. Senyum sampai telinga tengok. Menariknya tentang CPUV, earning dibayar berdasarkan unique visitors. So, tak perlu risau tentang iklan tu kena klik ataupun tak. Makin tinggi pelawat blog, makin lumayan dapat. Berbeza dengan kempen CPC Nuffnang yang dibayar secara per klik iklan sebanyak RM0.25.

Kerana itu, kempen CPUV menjadi idaman setiap blogger yang guna pengiklanan Nuffnang. Lama pulak kan tak dapat kempen blogbuster. Nuffnang oh Nuffnang, meh kasi kami durian runtuh! Kenyit mata sikit!

Jom jana income dengan berblog:
Terima kasih membaca Menunggu Durian Runtuh! ‘CPUV Berganda Nuffnang’

5 comments:

  1. wahh...tahniah..tahniah...mungkin sekarang tak banyak tapi sape tau nanti banyak balik..hehehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  2. sekarang memang tak banyak..cek pun sampai makin lambat ni..

    ReplyDelete
  3. semoga murah rezeki Yumida.. dah lambat betoi nuff nak naik..

    ReplyDelete