Sinopsis Kau Yang Terindah

Sinopsis Kau Yang Terindah Drama TV3

Kau Yang Terindah mengisahkan tentang Firman (Hafil Andrio Putra) yang berhijrah ke Malaysia untuk bekerja. Firman merupakan anak pembantu rumah Alisya (Neelofa). Firman bekerja menjadi pembantu bersama ibunya di rumah Alisya. Hari demi hari, Alisya telah jatuh cinta dengan Firman tetapi Firman menolaknya pada awalnya. Tetapi, lama kelamaan Firman juga akhirnya jatuh cinta kepada Alisya.

Kerana perbezaan darjat, keluarga Alisya tidak bersetuju dengan percintaan Alisya dan Firman. Keluarga Alisya telah menjodohkan Alisya dengan Kapten Syamiel (Nazim Othman). Kapten Syamiel amat mencintai Alisya. Akhirnya, Firman akur dan berhijrah ke Mekah. Adakah Alisya akan mencari cinta sejatinya Firman ke Mekah? Bagaimana kisah cintanya? Sama-sama kita saksikan dalam drama TV3 Kau Yang Terindah.

Pelakon Kau Yang Terindah

Firman - Hafil Andrio Putra
Alisya - Neelofa
Syamiel - Nazim Othman

Gambar Kau Yang Terindah

Sinopsis Kau Yang Terindah Drama TV3, gambar Kau Yang Terindah, pelakon Kau Yang Terindah, Firman - Hafil Andrio Putra, Alisya – Neelofa, Syamiel - Nazim Othman
Sebelum ini, drama Kau Yang Terindah pernah disiarkan menerusi slot Akasia. Kini, ia ditayangkan semula dalam slot waktu pagi di TV3. Berminat nak tengok. Haaa… kena bangun awal-awal pagi layan drama Kau Yang Terindah.

Saksikan Kau Yang Terindah
Hari: Isnin - Khamis
Jam: 8.30 pagi
Saluran: TV3


EmoticonEmoticon