Biodata Fattah Amin

Biodata Profil Fattah Amin Pelakon Cinta Ibadah
Nama sebenar Fattah Amin: Abdul Fattah Bin Mohd Amin
Umur Fattah Amin: 23 tahun
Pendidikan: Mahasiswa Bidang Seni di Universiti Teknologi MARA (UiTM)
Status: Pelajar Sepenuh Masa
Pekerjaan Sampingan: Model dan Pelakon

Ikuti perkembangan Fattah Amin di laman sosial:
Twitter Fattah Amin: https://twitter.com/fattahamin

Senarai drama, telemovie dan filem lakonan Fattah Amin:
Yang Mana Satu, Kak Marr, Cinta Dari Marikh, Awaklah Imam Saya, Hello Mr Perfect, Alien Planet Cinta, Plan Cinta Tak Jadi, Strawberi Dan Karipap Musim 2, Nasuha, Bencinta, Kerana Sarah, Memberku Hawa, Cinta Jannah, Playboy Itu Suami Aku, Merah Bukan Jambu, Cinta Ibadah

Gambar Fattah Amin 
Biodata Fattah Amin, profile, biografi Fattah Amin, profil dan latar belakang Fattah Amin pelakon Cinta Ibadah, gambar Fattah Amin, filem, drama lakonan Fattah Amin, facebook, twitter, instagram Fattah Amin, biodata artis terkenal Malaysia, Indonesia & Singapura

Fattah Amin fuh…panas! Sebelum ini kita sering terbaca di dada akhbar mengenai lakonan kayu Fattah Amin, malahan kritikan penonton juga yang kurang berpuas hati dengan lakonan Fattah Amin. Sungguhpun begitu, begitu banyak tawaran berlakon yang diterima oleh Fattah Amin. Dah rezeki untuknya, Alhamdulillah.

Malah aku sendiri tengok lakonan Fattah Amin dah makin bagus. Ada peningkatan menerusi telenovela Cinta Ibadah jika dibandingkan dengan lakonannya dalam drama Playboy Itu Suami Aku. Ok la kan, ada penambahbaikan dalam mutu lakonannya.

Wajahnya yang bermuka ensem, macho menjadi kegilaan anak-anak buah aku. Serius, jika ditanya drama yang mana diminati mereka. Automatik mereka akan cakap drama Playboy Itu Suami Aku. Alasannya, pasal Fattah Amin hensem!!! Ceh, kecik-kecik dah tahu makna ensem. Gatai sungguh.. Buat Fattah Amin, all the best. Moga sukses dengan karier lakonan dan modelling.

1 comments so far

Baru saja tonton Fattah Ami berlakon 'Plan Cinta Tak jadi"...memang 200% penigkatan dari dulu2 masa dia mula2 berlakon kat TV, ya dulu mcm kayu. Sekarang very good. Tak aku bukan adik dia tau apa2...bin saja sama.


EmoticonEmoticon