Tetibe Menggedik Nak VOTE Anugerah Blokbuster 2


yehaaaa...dgn ini aku mengumumkan
aku dah VOTE utk filem/artis peberet aku
di mana????

alaaa..senang je cara nak VOTE tu
ambik masa 10 minit je
klo VOTE pakai FB...free je
boleh gak vote cara lain..cara undian SMS..tp kene bayar le
aku yg penghabisan jimat ni..sure la ambik pakej murah
VOTE pakai FACEBOOK!


nak masuk kene log in dulu
pakai FB korang


haa...see macam yg aku buat kat atas tu

klo korang free..boleh la terjah laman tu
vote artis/filem mana yg korang suka
link ade aku kasi atas tu
ala..suka2 je..tak suka jangan vote! hikhik..

9 comments

assalamualaikum..yumida :)

ada ayie nampak vote nih kat laman astro...ayie belum vote apa2 pun..

rajinnya yumida. selamat mengundi. hehe..

Hamboiii bersemangat kak yumida kiter hehehe (^_^)

xsabar nk tgok anugerah ni 15hb nt!

@Mieza Jhaa K yumida vote hantu kapcai...hikhik..jln ceritanya penuh bermesej..i loike!

wah meh, kita terjah sekarang..hoho


EmoticonEmoticon