Fulus Mania mari-mari...Come to Mama!


Last Monday aritu
Kan aku ade story pasal aku pg bershopping
Ala pasal nak beli deodorant tuuu

Destinasi pertama opkos g cocok duit
Mula2 g Bank Rakyat...x dpt ambik duit..pasal duit dh habis
Then, ke Maybank
Punye la byk org
Time tu aku juz duduk dlm keta
Tunggu Mr. Kucing kuarkn duit

Agak lama jugak ar...
Baru Mr. Kucing kuar..
Masuk je dlm keta..dia terus lock pintu
Ala2 spy gitu..mata melilau memerhati sekeliling
Mula2 dia kuarkan wallet..nampak tebal
Dlm hati aku jerit ‘yes! yes!!!’ shopping puas2 arini!


 Then, dia seluk poket
Tup tup kuar note RM50...banyaaaak!
Tebal pulak tu
Aku pun tegur..

“Apsal ambik duit banyak sangat?”
“Tadi tersalah pakai kad atm..terpakai kad Bank Rakyat. Pastu ambik lg pakai kad Maybank. Duit yg salah ambik tu nnti nak bank in balik kat Bank Rakyat tu”

Huhuhu...buat keje 2, 3 kali
Aku jugak yg jadi mangsa tunggu dlm keta

Gitulah alkisahnye..
Sejarah terciptanya pic fulus mania atas tu
Gambar tu sengaja kasi blur
Sbb ade jari Mr. Kucing kat situ
Wokeh itu je..sakai jap tengok duit banyak..haha!

20 comments

terus mata jd $$$$$$.. hahah ><

Assalamualaikum. perghhh kaya kejap! hehehehe ;p

cik akak maok mintak juak eh..hihi

bayangkan kalau duit itu di bawak ke shopping complex hahahahah

nak serahkan duit atau blog?

hahaha..(ade gaya penyamun x?)

Hahaha.. lucu plak dgn nama Mr.K tu...

Terima kasih byk2 kerana sudi memberi nasihat ttg blog saya..suka sgt2..akan sy praktikkan..

Nak duit raya kak! ekekeke

alaa..kalau bank in kan dalam shopping mall pun best kan..kehkehkeh

wauuuuu!!! $-$ bayakkkknya duitttt...huhuhahaha

@Gee GTGpssst psstt kak lea join,cepat..kak lea cover ni he3...

assalamualaikum..yumida..:)

byk nyer duit..memang patut mata kena melilau..berhati2...hehe

assalamualaikum,

sapa2 pun panik pegang duit banyak2..
walaupun tak sengaja...tempat awam plk tu, takut nanti
ada pulak penyangak yang memerhati..

saya suka kaler ungu tu hehe

amboiihhh tayang duit byk nmpk.. nak rompak la.. hahaha..

duit $$. hehe. bahaya pegang duit banyak2 tu


EmoticonEmoticon