Jangan Dekat Dengan Aku!

aku bagi amaran kat korang..
jangan berani dekat dengan aku!
jangan kata aku tak bagi warning nanti..

arini nak keluar
beli barang..
yg boleh bikin korang dekat dgn aku
kerana aku sayangkan korang
maka, dgn paksa relanya kaki ini melangkah
ke shopping mall..
beli deodorant!!!


ketiak aku bau masam
tak berapa masam sangat
juz nice je..
masam2 manis gitu
nak test? mari datang dekat! kahkahkah..

Tips mudah diramah mesra oleh rakan2:
- jaga bau badan kita
- pastikan hanya yg wangi je yg keluar
- klo rasa bau masam2 manje tu..silalah rujuk kedai runcit berdekatan
- aku ni pun jenis sensitip dgn bau
- klo terjumpe dgn some1 yg de bau manje2 gini, memang agak sukar aku nak tegur, takut org tu kecik hati, so alert la dgn bau badan kita, x mahal pon deodorant tu, asal bikin diri kita dan org lain selesa..beli lah ye..
- meh bershopping deodorant ngan aku!
- cer teka brand deodorant ape aku pakai?

19 comments

Tajuk macam ada org gatal nak dekat je hahaha...pakailah deodorant utk wangian yg meyakinkan :)

Bayangkan naik LRT penuh dengan Bangla, penuh dgn Indon juga rakyat kita berasak2 time balik kerja. Pengsan!

Aak guna rexona jerk. Anak2 advance guna spray you.

done follow dear..tw join kita2 kat
http://bondaryan.blogspot.com/2013/06/selamat-hari-lahir-sayang-bonda-ikish.html ;)

Mun kamek supan mewk nak kuwar mun deoderant dah abiz..

assalamualaiakum yumida...hehehee lawak jer kan...;)

entri deodoran daaaa... alahaii..ingatkan bini org kena kaco td..kihkih...

keh3... individu sndiri kena bijak jaga kewangian diri...ekkekekek

Hahaha..larikk...berbauuu....

hahaha adeihh...mak kak lea tak bagi pakai deo sebab banyak dah artikel mengaitkannya dengan kanser payudara,tapi kak lea pakai jugak deo sebab tertarik tertawan terpegun tengok iklan kat tv hahaha.mak suruh pakai hibka tu hah..

owh ada sorg officemate tu perempuan ler..ketiak masyam.kak lea dan sorg lagi ofcemate tak reti nak tegur.then kami dapat je gaji,sama2 ajak dia pergi watsons.

Sepakat nak beli deo padahal stok kat rumah ada lagi.sebenarnya nak tegur dia secara halussss.dan dia terpedaya dan beli 2 botol.maka bermulalah harinya dengan penuh aura kebunga-bungaan berkat pentenyehan deo di ketiaknya..sekian.

assalamualaikum yumida...tahniah2 yumida berjaya dlm segmen dr papa mifz...:)

okay bau badan sgt dibimbangkan. :D

Nur rasa nak bagi peniaga2 yg jual tudung dekat maal tu la baca...

kuat betul bau diorg, sampai kadang2 tersalah pilih tudung..kehkehkeh

assalamualaikum..yumida :)

musim panas mcm skrg badan mudah berpeluh...mula laa badan cepat berbau...

Assalamualaikum. hehehe dulu zaman remaja sheila pun ada masalah bau badan. kahkahakha kantoiiii ;p

Eee tak suka org yg berbau busuk..

hahaha lagi org kata jgn dekat lagi orang nak dekat dgn akak nanti tau..


EmoticonEmoticon