Peraduan Safi Balqis White Trilogy menangi hadiah RM10,000

Hebahan buat semua! Memandangkan aku baru sahaja membeli produk Krim Kecantikan Safi Balqis WhiteTrilogy. Nak bagitau kat u olls yang sekarang ni tengah heboh dengan peraduan gempak! Peraduan Safi Balqis White Trilogy. Meh reramai join! Syarat penyertaan mudah je! Mana tahu boleh menang salah satu hadiah yang ditawarkan yang dianggarkan bernilai RM10,000 kesemuanya! Fuh yoooo…banyak tu!

Peraduan Safi Balqis White Trilogy, hadiah RM10,000 Peraduan Safi Balqis White Trilogy, cara menyertai Peraduan Safi Balqis White Trilogy, pemilihan pemenang Peraduan Safi Balqis White Trilogy, tempoh Peraduan Safi Balqis White Trilogy tamat 31 Julai 2014
Krim kecantikan Safi Balqis

Hadiah Peraduan Safi Balqis White Trilogy:

1x Hadiah Utama: RM3,000 tunai
1x Hadiah Kedua: RM2,000 tunai
1x Hadiah Ketiga: RM1,000 tunai
20x Saguhati: RM200 tunai 
 

Peraduan Safi Balqis White Trilogy, hadiah RM10,000 Peraduan Safi Balqis White Trilogy, cara menyertai Peraduan Safi Balqis White Trilogy, pemilihan pemenang Peraduan Safi Balqis White Trilogy, tempoh Peraduan Safi Balqis White Trilogy tamat 31 Julai 2014
Sistem White Trilogy Safi Balqis

Cara Penyertaan Peraduan Safi Balqis White Trilogy:

1. Terdapat tiga (3) soalan teka-teki di dalam Peraduan dan peserta dikehendaki menjawab soalan teka-teki dengan betul untuk ke soalan seterusnya.
2. Selepas menjawab ketiga-tiga (3) soalan teka-teki, para peserta dikehendaki melengkapkan slogan “Safi Balqis White Trilogy memberikan saya” tidak melebihi sepuluh (10) patah perkataan.
3. Sepuluh (10) patah perkataan dikira selepas perkataan “saya” pada slogan.
4. Peserta perlu mengisi borang penyertaan dengan memberikan nama penuh, nombor kad pengenalan baharu, alamat emel, nombor telefon dan alamat rumah yang lengkap.
5. Peserta boleh bermain dan menghantar seberapa banyak slogan yang diingini, tetapi hanya dibenarkan untuk memenangi satu (1) hadiah utama atau satu (1) hadiah sagu hati sahaja.

Cara Pemilihan Pemenang Peraduan Safi Balqis White Trilogy:

1) Slogan dipilih berdasarkan:
Kreativiti & berkaitan SAFI Balqis White Trilogy
2) Panel juri akan memilih satu (1) hadiah utama, satu (1) hadiah kedua, satu (1) hadiah ketiga dan dua puluh (20) pemenang sagu hati.
3) Keputusan juri adalah muktamad. Sebarang rayuan tidak akan dilayan.

Tarikh penting Peraduan Safi Balqis White Trilogy:

Peraduan ini tamat pada 31 Julai 2014

Psssst! Tergoda tak dengan hadiah di atas? Jom mulakan penyertaan anda sekarang. Sertai Peraduan Safi Balqis White Trilogy (KLIK). All the best semuanya. Moga ada rezeki buat kita semua. Insha Allah…

27 comments

Menarik dan hadiahnya lumayan tu Yumida ..Boleh cuba berkali2 dgn slogan yang berlainan ..Jom cuba ..

wahh menarik nih yumida.. nk try jugaklah... :)

try jangan tak try..mana tau nasib..

lya dah join..harap2 ada rezki amin :)

memang menarik dan nk hantar tp susah nk sangkut.....

gudluck yumida..hadiah dia mmg best2

wah3 menarik nih..hadiah pn lumayan.malangnya xguna pun krim2 mcm nih..

lumayannye.. semoga berjaya yumida..

Menarik nie... Good luck yer Yumida :)

Semoga berjaya... Dh cuba juga sertainya..


EmoticonEmoticon