Komik Doraemon

Komik Doraemon, nobita, sizuka, doraemon
kredit foto

Meh layan komik Doraemon

22 comments

Haha apalah Nobita ni. Gtau taknak mintk pertolongan tapi buluh terbang tu tetap dy guna :D

Lama tak layan katon ni... hihuhubii... zaman kanak kanak yang amat dirindui..

hehe..kesian doraemon.serba-salah dibuatnya. ;)

nabila tak boleh hidup tanpa doraemon :)

Nobita: sebagai lelaki sejati saya tak perlukan bantuan apa apa.

Doraemon: tapi buluh terbang itu saya punya.

Hahaha.. kelakarlah Doraemon. Kak yumi suka baca Doraemon ke? Jom baca sama2 :)))

zaman kanak-kanak dlu suka baca buku nie

kartun peberet masa kecik
dulu kartun x byk pilihan mcm skrg
tp doraemon mmg terbaik di hati
dah besar...belikan komik2 kat anak buah

nostagic :) dulu belajar membaca & fasihkan pembacaan guna komik ni ^^

komik kesukaan ni masa budak2 dulu...

hahaa.. komik kesukaan nehh.. kat tv pom layann .. sukaa2. still dapat imagine suara merekka. hehe

Layan jgk citer nih dgn anak2..

Tengok kat tv je skunk ni.......;-)

dulu suka baca komik ni.. xbli laa.. cuma pinjam ngan kawan2.. hohoho

akak ada buku doreamon ni...anak akak punya...

Hehehe kak lya pon suka la Yumida ..
Nak nak kan time DORAEMON tu kuarkana barang2 ajaib dia tu ..

dari dulu sampai sekarang dah besar panjang masih tengok cerita dan komik kucing robot ni.. suka suka

cite doraemon ni tak pernah jemu ditengok...


EmoticonEmoticon