GiveAway Contest MasyghulOnline: Pelikat Pants

KLIK BANNER UTK JOIN
TAMAT: 08/07/2014

Saya layak untuk memenangi hadiah utama kerana untuk dihadiahkan buat suami, memandangkan suami saya penggemar kain pelikat di rumah. Pelikat pants ini nanti untuk kegunaan suami pergi bersolat ke masjid, pergi ke stadium, pasar malam, digayakan untuk Hari Raya 2014. Saiz besar dan lebar memudahkan pergerakan suami, seterusnya memberi keselesaan. Design berpetak klasik dan logo pelikat pants pastinya menyerlahkan penampilan suami. Jika terpilih sebagai pemenang, saya akan paparkan gaya suami menggunakan pelikat pants di blog saya. Dengan harapan, dapat mempromosi lagi pelikat pants ni secara meluas. Mana tahu mencetuskan rasa minat pengunjung dengan strategi promosi saya di blog. Insha Allah…

15 comments


EmoticonEmoticon