Nabati Cheese Wafer

Wafer terbaru yang famous di kalangan kanak-kanak, malah orang dewasa seperti aku turut meminati wafer Nabati ni. Nama pun macam unik, wafer Nabati. First aku ingatkan produk Thailand. Rupanya produk dari Indonesia. Ada logo halal sekali. Memberi keyakinan tinggi tanpa rasa was-was bila adanya logo halal. 

Nabati Cheese Wafer, Nabati Wafer krim keju Harga sekotak RM7.90 1 kotak mengandungi 20 bungkus Nabati 1 bungkus Nabati berisi 20.5 gram Wafer krim keju Nabati Mengandungi vitamin A, B1, B2, B6 dan B12 Slogan wafer Nabati EKSTRA KEJU – ektra banyak extra puas
Nabati
Wafer krim keju
Harga sekotak RM7.90
1 kotak mengandungi 20 bungkus Nabati
1 bungkus Nabati berisi 20.5 gram

Nabati Cheese Wafer, Nabati Wafer krim keju Harga sekotak RM7.90 1 kotak mengandungi 20 bungkus Nabati 1 bungkus Nabati berisi 20.5 gram Wafer krim keju Nabati Mengandungi vitamin A, B1, B2, B6 dan B12 Slogan wafer Nabati EKSTRA KEJU – ektra banyak extra puas
Wafer krim keju Nabati
Mengandungi vitamin A, B1, B2, B6 dan B12
Slogan wafer Nabati EKSTRA KEJU – ektra banyak extra puas

Pengalaman pertama aku merasai wafer Nabati ni, bila anak buah aku beli kat kedai depan umah. 1 bungkus harganya 50 sen. Sedap wooo! Terasa kejunya plus susu. Yummy! Makan 1 rasa tak cukup, rasa nak lagi, nak lagi! Serius memang sedap!

Lepas balik dari Pasar Serikin, kami singgah di kedai Ming-Ming di Pekan Bau. Beli air. Al maklum la kehausan dek perjalanan panjang di Pasar Serikin. Then, anak buah aku kata ada wafer Nabati jual kat situ. Aku pun apa lagi terus rembat sekotak. Yey, berjaya aku memiliki sekotak wafer Nabati. Boleh makan sepuas-puasnya! Mabeles!

33 comments

haaaaa.. dlu masa kat sabah mmg slalu bli ni.. ada byk lagi biskut keluaran richeese ni..semua sedap!!! hehehe.. dlu siap buat stok utk seminggu..

Area cik oren murah sikit harga sekotak. Tapi serius, memang sedap. :) Bekal pergi kelas pagi.

hihi...citok ada nak RM4.90 je sekotak..hihi
ng fav anak sedara mek tok dik

macam sedap...nak kena cari ni buat kunyah2 time lapar hehe...

Lama dah tak makan wafer cheese ni. Sedapnya!!!

tak pernah dgr pun. but will try later

mkn smbil tgk tv mmg best nie..

Nyaman benda towk tapi kamek lebih suka nak bentuk silinder. Tekstur nya kedak kuih sepit.

kat sini tak pernah jumpa lagi..

eh dah tukar header lah..hehehe.. cantik!! :)

Wahh.. sedap ni.. seronok makan smbil berblogging.. :)

Sodap nie... Kalau ada cheese ni memang feveret la :)

sedapnya.. tgk pun dh tahu.. :)

Anak suka, slalu beli klu jmpa..kekdg kudap2 mcm ni sdap jgk dijamah kn..

my fevret ni!!!! semua produk nabati ni saya suka wehoo

Pm saya (0173325787)mane nak beli ni. Dah pernah makan memang sedap seban tak berapa manis...

kat pasaraya ada jual nabati cheese


EmoticonEmoticon