Cokia Coki Coki...Akhirnya Kau Jugak Yg Aku Pilih

kenapa mesti COKIA?
why????
ingat x semalam aku post pasal beli hp baru
yeee..nokia jugak
hmmm..agak2 aku ngan cokia ni ade jodoh

cokia ker nokia?
hahahaha...ske2 je nak pangggil nama cokia tu
nampak comei
klo korang nak tahu..kat bluetooth ph aku 
aku set nama Cokia Coki-Coki
hampir kesemua ph cokia ni
ala comei2!

nak tahu sejarah hp cokia aku start aku memiliki hp x?
meh aku tayang sikit

NOKIA 3310

NOKIA 1110i

NOKIA N70

NOKIA C6-00

NOKIA ASHA 303

haaaa...see begitu setia aku ngan cokia ni
actually pernah gak curang beli ph model lain
tapi..pakai x lama
myb jenama x fofular kot
pasal tu aku setia dgn cokia
ye la..dulu2 kan cokia ni pemes
skrg..samsung..blackberry lagi famous amos

mula2 niat nak beli blackberry
tp mahai kann..tp byk kelebihannya
pikir punya pikir...
aah..pilih cokia la senang..macam tradisi pulak..haha
apa yg penting dlm pemilihan hp
kena tahu tujuan utama kita nak beli hp baru
macam aku..juz nak beli hp yg de keypad/keyboard
ringan, senang nak mesej..takmo yg touch screen nyer
de wifi..jugak budget harus kene cun!
that's why la aku pilih cokia 303

28 comments

Hp mula2 sy pkai nokia 1110i... Dr anak dara smpa anak satu... Pastu rosak tu yg beli hp lain... Hehe

waa..hp season..zeerapun tgh carik hp n gage qd tp susah nak dapat skrg...

dina rase nokia lebih bagus . tahan lama pulak tu . Kalau jatuh pon tak pecah .

#SayaPenggunaCokia ehh Nokia =D

ala..model yang saya pernah pakai takde dalam gambar..tapi lepas tu tukar samsung pastu skang ni pakai HTC plak..

Salam

gambar yang 3310 dan yang second adalah hset legend. Kalo jatuh beberpa kali pun lambat nak arwah. hehe

cokia oh cokia. haha

battery nokia lagi tahan dari battery henpon sekarangg,. walaupun x canggih tapi. hehe

Wah setianya Yumida ngan Nokia yek

assalamualaikum yumida...memang setia dengan Nokia ni...:)

3310 tu favourite .. tahan lasak

salam cik yumida saya..^^
weeheee~~~
x pe.. janji boleh menaip, bercakap dan berhibur..(ceehhh~~)

yea!! ade henset baru..tahniah!!

akk sempat guna yg 3310 tu je. pastu tuko sony ericsson.

hye sis yumida yg baik hati sudi sggh komen entri sayanglah muahmuah!

hoho saya pun pnh gak pakai nokia yg plg ats sekali tu.then tercurang paaki motorola.lps tu he ;eh kembali setia dgn nokia smpi la ni.


tapi skrg dlm plan nk bertukar jenis android sbb saya kan suka sgt snap foto kt tv/majalah utk share di entri.nk foto lbh sharp n clear.lagi pun ingat nk lukis2 ^^

baru2 ni gigil tgn dh pgg note 2 pink,tup2 staff samsung kata tgu s4..lg best.skrg tgh confused nk ambil apa sbb saya msh setia ngn nokia dan tgk sis yumida beli asha...jeles huhu...

samelah kite...henset pertama tuh pon sy pakai jugak...lame giler...jatuh banyak kali still lagik ok....kene touch srin kene jage leklok..masuk mesin nangis x berlagu!!!huhuhuhhh!!!x tau nak pakai enset ape ek??

cokia battery tahan lama :P kikikiki...

cokia yg first tu paling best. baling kat dinding pecah berkecai pun still hidup lagi. wahhh setianya yumida. ;)

Mcm nieyl macam2 jenama dah pakai...now.pakai samsung....mayb next hp is HTC lak kot...hihi~

Mcm nieyl macam2 jenama dah pakai...now.pakai samsung....mayb next hp is HTC lak kot...hihi~

aien revie blog yumida.. seperna memenagi top referal.. hadiah akan menyusul lambat sikit ye.. maaf..

dulu deqla guna 3310 tu jugak la..hihi... mmg femes nokia ni dulu..skng je dah x kan... lebih pd samsung je skng.. tp deqla lebeh suka sony! hihi.. ;)

first pakai fon dulu nokia butterfly

jom join

http://www.iuzira.com/2013/04/blogging-contest-by-tumtumshop.html

Kamek masih gik makey hp Nokia jenis lamak ya. Adik kepada 3310. Nek towk dah tua gilak dah nya. Dah terbelah duak. Tapi dah diselotep mewk balit. Lucunya nangganya..

Blackberry tak mahal dah sekarang...
rm700 dah boleh dapat BB curve.. :)

ehem2...lamak juak sik singgah ctok, kacak blog urg ya dh ehhh...jeles2 !hehe

btw, hidup cokia !! (kmk pk apa tek cokia, rupanya nokia hehe)

haha comel tu cokia :)
cendol pun suka cokia tmbh2 lg yg 3310 tu keras.boleh buat jadi batu hehe >.<

hahaha comey je.."cokia"...

haha tula kan iha pun dah biasa panggil cokia.. betul tu, dulu suka sgt kat cokia.. sbb senang + dah hafal dia punya settings.. tapi skrg terpaksa berpisah dgn beliau n cari kekasih baru TT_TT

kite guna nokia asha 302.... hehe


EmoticonEmoticon