Ehem2..Aku Dah Beli Handphone Baru

ingat lagi tak yg aku pernah citer nak beli hp baru
haaa..hp ni yg aku beli


harga rm399.00
memory card ade 4gb
actually ade 2 warna..merah n hitam
tapi yg aku pilih hitam cam kaler di atas
tak hitam sangat la..grey cam tu
pilihan kaler..merah and hitam

hp lama aku pun nokia jugak
nokia c6-00

sebab aku beli hp baru?
hp nokia c6 ni beratnye 150g
memang agak berat..pernah sekali masa aku main game..
main masa baring...so hp ni terjatuh kat dahi aku
'bup!' sakit wooo...
lgpun aku tak berapa suka sangat nak taip pakai touch sreen
boleh jugak taip pakai keyboard..tp agak leceh
myb kedudukan keyboard kot..x berapa selesa nak taip
haaa..hp ni aku letak sim broadband celcom

hp baru...nokia 303 nnti aku letak simkad celcom
bermulalah jelajah dan penggunaannya
baru lagi...so...no komen la...
tengok ar prestasi nanti cam mana
cuma..dri segi camera..internal memory kurang sikit dri nokia c6
tapi xpe..memang aku beli khas utk menaip
yeyyy! dah de hp baru

24 comments

wah....bestnya...dapat hp baru...sis pun baru beli tab...hehehe..senang nak berblogging..

murahla.. pakai rebat rm200 x?

wah beli phone baru nampaknya sahabat cik akak nie..hihi...maok juak..tapi rasa nokia yumi beli ya..tah kecik je huruf tu...nang sebijik cam phone kakak cik akak..hihi...memang sah cik akak tak suka pakai..hihi...:)

Cantiklah yang warna merah! Kenapa tak pilih warna merah? Dulu Arol mengidam nak beli Nokia C6-00 sebab nampak smart. Kumpul duit, bila duit dah cukup, beli benda lain. :D

cantik la... connecting people.. kelas gitu

wee seronoknya ada hp baru hehe :)

bole bukak update blog tak kat HP tu

tangah dalam usaha menabung nak pakai hp baru jugak.. :)

congrats2 dah pakai hp baru... ^_^

bestnya ada phone baru. pasni tak jatuh kat dahi lagi. hihi..

hehe..phone baru kena jaga2.. murah jga ea..

lompat2 la tu dapat tepon baru ...:)

kann...tak suka jgk handphone yg berat2 ni..sbb pernah ada kes jatuh atas muka masa main game..huhu :p

yuhu....beli hst baru dah kakak

yuhuu untung dia dapat beli hp baru :)

cantik jugakk..
ada android ke nokia ni.?

fon ni boleh tahan. pernah jual kat kedai nokia. cuma keypad dia keras skit rasanya

Merah tu cantik. Nape tak beli kaler merah. Akak pun suka yg button dari yg touch screen.

aaaa Nokia c6 adik beradik dengan c2 kew??

Itu alasan entri untuk tukau handphone baru..kikikikiki.
Walau apa pun. ..tahniah. .hihihi

wuu hape baruuuu!!!

apapun nak beritau yg yumida menang tmpt ketiga tau:

http://tsukinano.blogspot.com/2013/04/senarai-pemenang-cuticuti-giveaway.html

so cepatcepat respond!!!!


EmoticonEmoticon