Rezeki Mac Menang Hadiah Topup Bernilai RM90

 Alhamdulillah...syukur....rezeki
Hadiah topup ni hasil usaha aku join aktiviti bulan Mac lepas
Tak sangka pulak..keseluruhan hadiah topup bulan Mac ni mencecah RM90
Bulan Feb yg lalu dapat hadiah topup berjumlah RM25
Rezeki..rezeki..
  

Balance kredit dlm hp aku: RM51.61
Thanks korang semua

Aku takde la expect nak menang
Juz suka2 nk join
Tak sangka pulak..
 Boleh terpilih sebagai yg bertuah memenangi hadiah topup
Segmen..giveaway..
Pastu terpilih sebab jd follower yg bertuah
Hehehe...bertuah sesangat!

Bulan Mac lepas, bulan yg murah rezeki
Aku dpt tempat ke-2 utk kontes kaca mata
Memenangi kanta kaca mata bernilai RM250
Pastu dpt hadiah menyertai segmen iaitu lomo camera
Nanti aku share pic nya bila hadiah dh sampai k..Insha Allah

Actually, ade byk lg hadiah yg aku menang bulan Mac lepas
Nanti aku upload
Coz..ade antara hadiah yg belum sampai

Terima kasih pd korang yg sentiasa baik hati dan bermurah hati
Moga korang sentiasa dimurahkan rezeki

31 comments

Byknya ktk menang hadiah,cam yalah mun rajin Insya Allah dpt lebih....

wah seronoknye dapat menang topup banyak kan...

Untungnya..fiqa tak menang ape2 pun bulan march lepas..huhu

wah.. bestnya tak payah topup

tahniah kak :D
FD lg suka menang topup/cash daripada barang2 ni

wah hebat..hihi..rezeki kan yumi

wah..seronoknyee..tahniah dear..:))

rezeki tu, berkat rajin berusaha, tahniah yer

Murah rezeki. Tahniahhhhh yea

bestnya.. share kredit kat cikna lak. hehe..

dapat lomo jugak? bertuah sgt. :)

wow mmg lumayan kan...
tahniah yumida..

Wa bestnya..sangat bertua# badan hehe

bak mai la cikit yumi, untungkan join GA mana tau rezeki kita

Tahniah! Jimat duit tak payah nak beli topup. Hehehe! Semoga bulan April nie juga akan selalu bertuah! :D

salam
Tahniah dari tirana aduka

salam yumida....:)

tuah ayam nampak dikaki..tuah org siapa yg tahu kan...hehe

klu dah rezeki memang x kemana...:)

murah rezeki akak ye. tahniah akak :)

untung la.. xyah topup dah...

bertuahnya akak kan... tahniah =D

#sampai sekarang ni saya tak menang2 pon pape segmen yang saye join. sedih gile :'(

wa...best tu..kak yumida dpt topup free..jimat kos..heheh :) da boleh save budget bergnda2 dgn x prlu topup sndiri kan


EmoticonEmoticon