Thanks to THEM!

Salam 1 Malaysia
1st of all
Nak ucap terima kasih coz korang sudi singgah sini
Sudi drop comment di sini
Sudi tag 
Trimasssssss semuanya ya!

Sori, x sempat BW blog korang semalam
Coz daku amat2 kepenatan
Jalan sana sini

Tanda menghargai kehadiran korang
Daku paparkan komen korang bawah ni
Nanti, slow2 aku merayap ke blog korang yer..hehe
Tapi laju sikit dari siput la :)

Nah! Mereka yg 'Superb POWER'
P#eoniX said...
wah!!!!lengkap sumenya...selalu sapu minyak gamat jer...hakhakhak...ape punye tuan da....hehehehhe....
 Kathy Tuah said...
kmk suka ngan pusak..tp mun part mcm tok, mak kmk ambik alih..hehe..
Deru Ombak said...
Salam Yumida ...
Anty pun suka kucing.. Mcm tu la jugak, suka gadoh dgn samseng kampung. Balik jek luka sana sini.. :)
 CikAnyss' :O said...
hahaha , nice permulaan tu , hehehee..cita2 anys doktor ;D
Sham said...
selamat petang doc...
dyabunga said...
kalau arnab2 dya dulu sakit dya letak minyak gamat je..hehe..cpt sembuh
Karukord Jagau's said...
kucin saya pun mcm tu gak...kalau luka letak minyak gamat je hehhee
P#eoniX said...
anda ditag,,,sorry...
http://pheonixcharlotte.blogspot.com/2012/03/segmen-blog-terbaik-pilihan-saya.html
LadyBird said...
kesian kucing2 tu.. kdg2 mereka x sedar gurauan itu mencederakan mrk.. tp kucing cpt sihat.. :D..
Mr.Clive said...
yooohoooo we have a doctor in the house yo!hohoh XD
Mr.Clive said...
perasan komen kathy kat atas dalam bhs swak...Ida org swak ke? hoho
AmirFX said...
Kmk cuci lukak dikpun gik asa nak muntah dah.. Tok lukak pusak nang surrender kmk..
H.S said...
haha
ingatkan doktor manusia tadi.
KertasWarnaMerah said...
binatang yang di sayangi Nabi.
p/s:aku geli dengan kucing...
Mr.Clive said...
selamat malam doktor! :D
Masz Sidek said...
pusak komeng ya nak jadi hero... hehehe
pusak acai... paksa kena perintah berkurung... hehehe sik cukup umo...
p/s ; kmk mun pusak mek lukak kmk selalu kah minyak gamat...
 syafiqakarim said...
perghhhh.gila kentang sampai mcm tu.
ish...doktor haiwan lah ni?
hahah..normal saline tu mmg pedih woo air garam.tp mujarabbb.hahah
cepat rawat
 maszull said...
assalamualaikum yumida...kesian nyer die terluka yer nasib baik ada doktor yg selamatkan...:)
 puterisiong said...
haha...leh jadi dokter haiwan nih!
 Mr.Clive said...
haloo...cuba check blog i.ada surprise for u...hehe :)
Eza Boom Boom said...
ow tedah pusak ktk ya. huhu. ganas na cdaknya kelaeii... Semoga cepat sembuh ye pusak~
Btw, mek ada tagged ktk :)




19 comments:

  1. Pagi Yumida... penat ye... rehat2 laaaa, nanti boleh bw lagi.

    ReplyDelete
  2. @Amie
    morning kak :) pagi yg sunggoh ceria kn..
    aah tgh mengumpul tenaga bw jap lg..
    thanks..akak pengkomen per-1 arini

    ReplyDelete
  3. bagus. laju sikit dari siput. hehhe

    ReplyDelete
  4. @kura
    ahaaaa...laju sikit dari u...letak roda kt bwh..

    ReplyDelete
  5. terlepas entri tu semalam.. pasal kucing sakit eik.. hehe bawak klinik je (Nasihat daripada orang yang tak faham cerita hehe )

    ReplyDelete
  6. @Dieyna
    hehe..nway thanks drop comment...

    ReplyDelete
  7. maaflah akak ketinggalan pulak entri tu, baru sekarang boleh bw..
    tapi tak apalah nak terima juga ucapan terima kasih tu hehehe sama2

    ReplyDelete
  8. bell punyer takde..huhu..tak sempat nak mengomen...bz sgt..

    ReplyDelete
  9. hahaha ;D

    terharu! ;)

    Tak pe tak pe.kawan rehatlah dulu ya. :)

    ReplyDelete
  10. hehe..nama dya terselit ye..hehe

    ReplyDelete
  11. ahahahh!!!name akuh po hade!!!hehehehh......

    ReplyDelete
  12. @Yatie Awang
    hehe...it;s ok..selagi ade ms free kan...

    ReplyDelete
  13. @biela bell
    bila2 bell free...janji hati kita senang kan...lalalala

    ReplyDelete
  14. @H.S
    terharu erk..hihi..
    dh kumpul tenaga nih

    ReplyDelete
  15. @dyabunga
    haruslah..dya kan sporting org nya

    ReplyDelete
  16. Morning Som! Berolah gik sik pusak ktk ritok tek?

    ReplyDelete