Skirt Idaman

Cakap pasal skirt
Bukan yg pendek tu erk
Skirt panjang...

Aku mmg peminat skirt
Ala2 ayu..sweet jer kan
Tp xde la sampai tahap ladies sgt
Kang, ade yg naik menyampah nnti..hihi

Kt umah mmg aku ske guna skirt
Pasal...selesa..
Cuma yg x syok nyer..kucing2 aku suka main nyorok2 bwh skirt
Bengang jer...kang ade yg kena pijak nnti

Ok..nk share ngn korang skirt baru aku
Taraaaaa!
Actually...Si Macho yg belikan
Thanks LALING :)
Dh 2 minggu aku asyik survey pasal skirt
Mmg dh ade yg berkenaan...cuma aku jer kedekut nk kuar duit..kuikuikui
Last2...si baik hati belikan

Skirt ni harganya RM39.90
Mahal kannn? Bg aku mahal la
Free size
Kaler putih
Masa aku pakai nnti...mesti aku rasa ala2 ayu cam Acha Septriasa
Ahahaha..korang nk rasa ayu sebegitu..kena la beli skirt cenggini
Aku sambung gelak lagi..Huahuahua :D

Tiap kali kuar...bende wajib aku kena beli
Haaaaaa..kt bwh ni!
 
AISKRIM
Aku ske ice-cream Cornetto, Trophy, Chruncy, Mat Cool, Potong, Sundae
Mmg superb wooooo la
Umpama keta korang bila kena isi ngn myk
Broom! Broom! Haaaaa..cam tu la...


18 comments

lawanya skirt cik yumida ni.....hehehe. floral gitu.. mesti cun ni klu psg dgn baju plain cmtu ja.. ^____^

kacak skirt ya.. cney ktk beli... ? Mek sik penah gik pakei skirt.. kuikuikui.. :P

Olololo Yumida...
Cantik skirt dia .. Pakai nanti mcm Cinderella.. :)

comei nya skirt awak tu...

peh. vok ni pakai dress. heheh

skirt yg ireland tu ada...bleh sy pakai buat main trompet...hahaha

just found u from ben ashaari...nice blog. visit mine too

aku pun ske skirt gak <-- komen kontrobesi.. ok aku tipu.. tapi aiskrim memang aku ske!

BW here from blogger maszull... nice skirt..tapi kita tak suka pakai skirt macam kamu. rimas!he3

Sekali imbas kedak kueh, duak kali imbas bok nampak kedak skirt.. haha..

akak suka juga skirt, tapi kurang, akak lebih suka seluar jins..hee

kacak skirt ya kak... suka mek nangga

haha nampak comel comel je kan.
tapi kite segan nak pakai

sy dulu sblm kawen pun sk pakai skirt.. :-)

assalamualaikum yumida...wah cute nyer skirt tu kalau pakai mesti lg cutenya...:)

xamik port pun pasal skirt tu tapi....
eskrem tu nampak sgt2 kuit dan sedap

kck skirt ya eyhhhh... mek suka juak k skirt.. tp depends cne g.. mena pdh ktk takut org ingga.. mcm kmk tok xdalah ladies ilak hehe

nak eskreeemmm....hehehe

p/s:

8 SEBAB kenapa kita kena join RakanBlog....
SEBAB KE 4- Rakanblog.com membuatkan para bloggers rileks...tak payah pening2 nak post link kat page-page fb..yg mana admin2nyer strict..itu tak boleh..ini tak boleh....apaa punn tak boleyyy... ..padahal kebarangkalian utk orang klik tu 0.001% je...hehehehehehe...so bloggers boleh fokus utk buat entry yang terbaeekkkk.....bila entry kita terbaeek...readers yang akan pomot utk kita...dan byk Like laaa.....
Lagi 7 SEBAB lagi boleh tanya kat uncle google..>>8 sebab kenapa kena join Rakan Blog


EmoticonEmoticon