Misteri Hadiah Terbongkar

Salam Jumaat utk semua blogger
K...arini nak share ngn korang
Misteri hadiah birthday hari tu
KLIK SINI - Birthday Si Dia 

Spt yg korang leh tengok ade 3 hadiah
Hadiah utama: Perfume Fleur Dazzle
Yg ni aku beli dari Cosway

Next, favourite my hb nyer
Cadbury - Dairy Milk Blueberry

Hadiah ke-3 tu...minyak angin
Yg ni aku ske2 kasi
Coz my hb mmg x blh berjauhn ngn myk angin...esp brand Minyak Kapak
So..aku hadiahkan jugak
Kasi die gelak
Nak pg keje..nk masuk tdo..lepas mandi..mesti guna myk kapak dulu
Letak kt dahi..kt perut...macam baby dh aku tengok
Haaaaa...ngam sgt2 hadiah tu

Biasa...aku hadiahkan baju T-Shirt
So..memandangkan xde bj yg aku rs berkenan
And aku rs nk tukar angin
Aku hadiahkn perfume

 
Korang pulak...
Ape barang yg korang pernah hadiahkan utk insan tersayang?

*Thanks pd yg wish hari tu :)


18 comments

sy suka kasi perfume or baju...itupun yg encek hemsem suka..hehe

pernah bagi perfume..tapi xthula apa jadi perfume tuh coz masa dulu arwah terjimat2 pakai coz syg sgt nk guna..now xthula mmber nya pakai kut..

ok la tu..sweet je

ps : boleh mintak tolong "like" sesuatu? ;-)

minyak wangi dunhill red desire
itu pun tahun lepas dapat. thn ni blum ada lagi hehehe

belum terpikir nak hadiahkan pape, nak hadiahkan kat sape pun taktau =P

saya pun sama ar cam kay_are...tak taw nk kasi hadiah kat sapa huhuhuuu

tedyybear yang besarrr xxxxL!hehehe XD

wow!coklat tu yg sdap..hihi
dila bg wallet n bju..perfume?lpas kwin br th dia pkai perfume pe..ada duit lbih leh bli ni..hihi

@Telor Power
wooooo..hebat..ade tester x? hihi

@jemarisuri
aah..kena beli yg diorg ske kan..

@Mr.Clive
wooooooo...mr. clive sy pn nak jugak! ngeeeee :)

@~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~
wallet n baju...1 pakej tu...leh try bg adiah ni next year


EmoticonEmoticon