Kak Rock Galaksi TV9

Sape yg x kenal Kak Rock sila angkat kening

Ni la Kak Rock lam program Galaksi tu
Kiah Propa...haaaaaa...
Cantik kan? Ratu Kebaya tu...juara bertahan
Aku mmg minat giler kt die
Psl mulut die pot pet pot pet
Aku ske!
Pastu gelak die leh gegarkan tv kt umah aku..hihi

Bwh ni aku petik dri gua.com:
"Wartawan Galaksi Siti Rohkhaida melakonkan watak sebagai Kak Rock, seorang bekas ratu kebaya yang sentiasa mengomel dan bergosip di sana sini dalam loghat Peraknya. Ternyata dia berjaya melakonkan watak ini dengan berkesan sehingga segmen ini punyai ramai peminat setia. Kerana sambutan luar biasa ini, Kak Rock kini saya tampilkan 'live' sebagai pengacara bersama dengan hos utama, Ikhwan."







17 comments

@xila riston
laaaaaaaaaa...nape?
kak rock dgr ni mesti berendam air mata darah..hihi

hahahha saya suka dia....mmg kalau dia ketawa....begegar sume hehehee

hahaha lamanya tak tgk TV9....

lama tak tengok citer galaksi..hihi

assalamualaikum yumida...gelaknya yg buat org x tahan tu...:)

mas tak la tak suka n suka sgt.biasa2 je.hihihi

kepala gila2 je kak rock ni

Hehehe... Bila dia gelak.. Adik anty pun ikut gelak.. Boleh gempa Bumi di buatnya.. :)


Ps. Anty berhujung minggu di rumah adik di Melaka.

Alamak sorry x tgk punn rancngan nie, x kenal dia nie huhu

ok...mungkin sebab dah lama tak tgk tv,tak kenal sapa kak rock ni...kehkehkeh...tapi mcm Ogy dulu jer kak rock ni...kehkehke

Sapa Kak Rock tok tek? Mun Kak Edot kmk kenal.. haha..

tengok galaksi pun leh dikire nga jari, memang tak kenal r sape kak rock tu.. (-_-")

xpenah dgr sal nya.. tp tang lucu jak upa nya ow haha

sape aaa dy nehh?
pes timeee neh tatap beliauu.
i laik taik lalat dy tuh.

KIAH PROPA DH KURUS LA, APE RAHSIANYE ? HUUUU


EmoticonEmoticon