Ads i+n

Menarik sepanjang minggu:
Hangatkan dirimu! Rahsia mengayat awek hingga CAIR!
Bayi buat lawak, perasan diri COMEL SANGAT!
Cara mudah tidurkan anak, MUDAH macam KACANG!
Zikir dodoikan bayi hingga terlena
Parti mana MENANG pilihan raya 2016??
Pasang zikir ini setiap kali tidurkan anak
Uji kehebatan minda & IQ anda dengan soalan ini
Bayi comel buat muka jaik. Kuat perasan!!
Video menuai madu kelulut secara LIVE!!

Segmen Ayu : Buku oh Buku

KLIK PIC UTK JOIN

Caranya:
1. tajuk : segmen ayu : buku oh buku
2. tampal gambar ulat buku di atas dan linkkan ke entry ini.
3. jawab sedikit soalan je...
APAKAH JENIS BUKU YANG ANDA SUKA BACA? dan
APAKAH TAJUK BUKU YANG SEDANG ANDA BACA BUAT MASA INI?
4. siap....tampalkan url entry yang dibuat ke ruangan komen dibawah...
Due date: 27/03/2012 pada jam 11.00 malam...

Buku yg Yumida minati:
Op kos..novel! Ttp memandangkan xde pembeli novel skg so minat beralih pula pd skill menjahit
Haaaa..buku bwh tu bukti kerajinan aku masa ni
Aku bukan pakar menjahit
Aku masih baru..fresh!
Jahitan pon masih bengkang bengkok
So dgn buku ni boleh la aku refer pola jahitan
Arg kata practice makes perfect!
Tp lama dh aku x sentuh mesin jahit..kuikuikui...
Korang berminat x pd buku tu?
Minat??????
Harganya murah jer
RM24.00
So...blh la kan..mahal lg prepaid korang
Bye!




Terima kasih membaca Segmen Ayu : Buku oh Buku

4 comments:

  1. lps niw blh bukak bisnes menjahit lah kan..

    ReplyDelete
  2. Wahh samalah ayu mnat jahit tpi xda ksmpatan lagi nak belajar..nti boleh wat baju sendiri..hehe..bez2

    ReplyDelete
  3. tq ye...coz join segmen ayu..hehee

    ReplyDelete