Drama Pesbuk

What happened to my facebook page???


Since yesterday...
Beginilah keadaan my pesbuk 
Nape yer?
Langsung x blh klik...x blh loading
Runsing!...bikin gua pusing

Myb virus kot???
Haaaa...aku scan sekarang!
Tp klo nk dikatakan virus...cuma pesbuk aku jer prob
Yg lain ok...my blog pn ok...
Cuma lam laptop aku jer x boleh bukak pesbuk
Bkn x blh ar...die macam kt atas tu...
X blh klik notifications/ messages/ etc
Icon profile, home and setting kt bhgn atas kanan tu langsung xde 
Kat PC lain...ok jer...bukak mcm biase jer..

AVG aku sedang menjalankan siasatan! Sure ambek OT nih!

Aku pn gerun gak mn tahu account pesbuk aku kena hack
Wooooooo...seram sejok aku
Minta2 dijauhkan!
Tp rasa nyer x kot

Pirates of the Caribbean tu ensem lg kan?


Korang rasa ape erk?
Any ideas???
Aku pn tgh cari solutions ni.....
Perkembangan terbaru: No virus found! (report from AVG Scan)



15 comments

assalamualaikum yumida..alorr cian nyer nape jadi mcm tu...:)

google chrome crush ni... install kan je balik. hehhe

try bukak guna mozila...kalau sama,baru la kita move on dari situ.

kalau org hack pun,dia tak jadi gini... :)
jangan risau,awak xkene hack...huhu

cuba dulu.seperti kata kura kat atas tu,chrome awak ade problem kot.cuba try install balik.

maszull: tu ar...yg lain ok jer...fb yg prob

kura: akan di try nnti...thanks kura2 yg bijak!

mr. clive: aah kan...x terfikir lak...thanks mr. clive..nnti sy try..tgh guna pc nih

akak pun tak tahulah...

akak suka ngan citer tu..hehe jack sparow

Cuba bukak pakei Internet Explorer... Mun msh juak problem mungkin connection lembap ataupun pc/laptop ktk heng...

sebab kitak x add kmk ya jadi kedak ya..heheheh

nanti kalau berjaya,ckp eh...heeee~

erkk..kenapa pulak tu. maaflah tak dpt nak m'bantu. huuu~

yumida.. lps scan tu xde perubahan ke?

serius saya tak tahu apa-apa pasal benda-benda gini.

harap masalah awak selesai ya kawan.insyaAllah.

tak dapat ummi tolong, ummi pun lagi tak pandai benda2 macam ni..

selalu fb dihack sebab click link2 mencurigakan.. so hati2 ngan link2 pelik..

pernah juak page fb mek jadi camya.. tapi mek abaikan.. :( now, mun online ym..nang ada jak virus.. sedangkan mekxda hantar link pelik pelik :( Sobss..


EmoticonEmoticon