Konsert Gegar Vaganza Minggu 7

Konsert Gegar Vaganza Minggu 7 │ Konsert Gegar Vaganza Separuh Akhir 2014 telah pun berlangsung malam semalam. Tema Konsert Gegar Vaganza minggu ketujuh iaitu CARTA LAGU HITS. Pembukaan Konsert Gegar Vaganza diserikan dengan persembahan artis jemputan Firman AF2014 & Ewal AF2014 (Sedang Ingin Bercinta). Seterusnya, persembahan Shahrol & Ali Satar (Melompat Lebih Tinggi). Juga diserikan juga dengan persembahan pengacara Konsert Gegar Vaganza iaitu Nabil dan Jihan (Kantoi).

Berikut merupakan senarai lagu yang disampaikan oleh penyanyi otai Gegar Vaganza bagi Konsert Gegar Vaganza minggu ketujuh semalam.

SENARAI LAGU KONSERT GEGAR VAGANZA MINGGU 7
Mamat (Exist) – Dealova
Rahmat (Mega) – Alasan Untuk Bahagia
Fazli Zainal – Mewangi
Ayai (Ilusi) – Hanya Aku
Haleeda – Lagu Untukmu
Shima – Kisah Hati
Ifa Raziah – Aku Wanita Biasa

Pertengahan Konsert Gegar Vaganza dimeriahkan lagi dengan persembahan Ning Baizura & Nuha AF2014 (Drama). Diikuti persembahan Hyper Act (Harapan / Langit Dan Bumi). Komen aku bagi Konsert Gegar Vaganza Minggu 7 ni, pilihan lagu memang best-best! Aku suka persembahan Fazli Zainal dan Rahmat Mega.

Tahniah buat 7 peserta Gegar Vaganza yang telah menjayakan Konsert Gegar Vaganza Minggu 7. Untuk Konsert Gegar Vaganza minggu ketujuh ni, Shima telah diumumkan sebagai peserta Gegar Vaganza yang tersingkir di minggu 7. Ini bermakna seramai 6 finalis yang akan mara ke Konsert Akhir Gegar Vaganza.

Teruja nak tahu lagu untuk Konsert Akhir Gegar Vaganza iaitu minggu hadapan. Lagu apakah yang bakal mereka bawakan. Adakah lagu tersebut bakal membuatkan mereka menjadi juara Gegar Vaganza? Sama-sama kita nantikan.


Konsert Gegar Vaganza minggu 7, Konsert Gegar Vaganza Separuh Akhir 2014, tema minggu 7 carta lagu hits, Shima peserta Gegar Vaganza tersingkir di konsert minggu 7, 6 finalis Konsert Akhir Gegar Vaganza
Ikuti Gegar Vaganza setiap minggu:

Konsert Gegar Vaganza Minggu 7

Pengacara Gegar Vaganza
Nabil Ahmad
Jihan Muse

Juri Konsert
Gegar Vaganza Minggu 7
Datuk Ramli MS
Datuk Khadijah Ibrahim
Ning Baizura
Datuk Yusof Haslam

Saksikan Konsert Gegar Vaganza
Tarikh Konsert Gegar Vaganza Minggu 7: 28 Disember 2014
Hari: Ahad
Jam: 9.00 malam
Saluran: Astro Ria 104 & Maya HD 135
.
↓↓↓Carian Pembaca Paling Panasss↓↓↓

2 comments

Konsert gegar vaganza ni semakin ke akhir semakin menarik... mmg menyengat!!!