1st Giveaway by Ibu Zarith

KLIK BANNER UTK JOIN
TAMAT: 31/12/2014


Alhamdulillah, diberi masa dan peluang dalam menyertai giveaway tergempak penghujung tahun 2014 ni iaitu 1st Giveaway by Ibu Zarith. Ramai jugak yang turut sertainya. Hadiah kebaboom. Tu yang excited nak join, mana tahu ada rezeki. Buat pembaca kat luar sana, apa kata kita sama-sama sertainya. Mungkin ianya nanti bakal menjadi rezeki buat anda juga. Jom jom jom!

Syarat penyertaan 1st Giveaway by Ibu Zarith:
 

 Penganjur 1st Giveaway by Ibu Zarith: Ibu Zuyyin Safiyya & Zayra Sakeena Yang Cintakan Cloth Diapering & Rawatan Semulajadi Bagi Meningkatkan Tahap Kesihatan Family Tersayang.

Sememangnya supplement Shaklee tidak asing lagi bagi kita. Malah, aku sendiri turut mengambil Shaklee untuk kesihatan yang lebih sejahtera. Antaranya GLA Complex, Alfafa dan Vitalea. Testimoni dari pengguna Shaklee memberikan aku keyakinan akan keberhasilan mengamalkan supplement ni. 8 bulan aku bersama Shaklee, Alhamdulillah aku sendiri turut merasai kesan positif hasil pengambilan supplement Shaklee.


Buat yang tercari-cari akan produk Shaklee ni, meh usha kat blog Ibu Zarith. Ada banyak barisan produk Shaklee diperkenalkan. Malah tak perlu runsingkan kepala nak cari info pasal kelebihan produk Shaklee, pasalnya kat blog Ibu Zarith ada disediakan fungsi dan kelebihan sesuatu produk. Blog yang lengkap dengan informasi Shaklee.

Rujuk senarai product dan fungsi product Shaklee blog Ibu Zarith di sini: Vitamin Semulajadi. Eh eh, belum habis lagi ni haa ada tips berguna yang dikongsikan juga buat kita semua. Tips Hilangkan Morning Sickness dan Resepi Makanan Bayi 6-12 Bulan. Nak tahu lebih lanjut? Geledah informasi bermanfaat di blog Ibu Zarith.

JAWAPAN TONTONAN VIDEO:
1. Berapakah umur bayi semasa beliau dilahirkan?
Umur bayi ketika dilahirkan adalah berusia 32 minggu.

2. Apakah yang dicadangkan oleh doktor kepada Puan Sylvia Yong?
Memandangkan anak Puan Sylvia Yong jenis memilih dalam makan hingga menyebabkan dirinya alami penurunan berat badan, Doktor mencadangkan Puan Sylvia Yong untuk memberikan supplement berbentuk multivitamin buat anaknya. Selepas memberi milkshake, berat anaknya telah meningkat.

3. Nyatakan pada minit keberapakah si suami terkejut dan sebut "Syukri?"
Si suami terkejut dan menyebut “Syukri” pada minit ke 00.49 dalam erti kata yang lain video yang ditayangkan pada durasi ke 49 saat. Contoh gambar di bawah:
 

Tag:
http://adierhero.blogspot.com/
http://sallyyatiey.blogspot.com/
http://www.syuhadasalleh.my/

Hadiah:
 

1gram emas..wah rezeki siapakah..

Pergi berkelah bersama Farid,
Berenang-renang sambil menjerit,
Meh la join giveaway anjuran blogger Ibu Zarith,
1st Giveaway by Ibu Zarith.

Hari-hari makan roti,
Jangan lupa gosok gigi,
Hadiah goldbar dan cloth pantyliner menanti,
Jangan tak join nanti rugi.

Blogger Ibu Zarith masuk rancangan Wanita Hari Ini,
Dihebah sehingga ke pelosok dunia,
Awak..awak yang baca entry ni,
Jemput join ye korang semua.

Buat yang telah menyertainya, all the best semuanya.
.
↓↓↓Carian Pembaca Paling Panasss↓↓↓

3 comments