OST Kerana Terpaksa Aku Relakan

Lagu Tema Kerana Terpaksa Aku Relakan

Lirik lagu: Patah Sayap
Penyanyi: Nadia Aqilah Bajuri

Kerinduan dalam hati
Bagai ditusuk sembilu bisa
Ku tak sanggup menahan sakit dihati
Ku mengharap kesakitan ini sementara


Ku terjaga kau tiada disisi
Bila sedar erti cintamu padaku
Airmata ku mengalir
Menemani ruang hati ini


Namun kini ku tahu tiada yang pasti
Bila sedar erti cintamu
Patah sayap ku patah
Tak mampu terbang lagi
Bila tanpa cintamu
Hidupku tak bererti

Terbang tinggi ku terbang
Mengapai angkasa
Bila berpaut disayapmu
Ku mensyukuri
Limpah hidup


Gambar Kerana Terpaksa Aku Relakan 

Kerana Terpaksa Aku Relakan – drama slot Akasia TV3, OST Kerana Terpaksa Aku Relakan, Original Sound Track Kerana Terpaksa Aku Relakan Lagu: Patah Sayap Penyanyi: Nadia Aqilah Bajuri Download OST Kerana Terpaksa Aku Relakan – Patah Sayap, Lagu Tema Kerana Terpaksa Aku Relakan Lirik lagu: Patah Sayap

Drama Kerana Terpaksa Aku Relakan menggantikan drama Aku Isterinya. Nak tahu ending drama Aku Isterinya? BACA: Aku Isterinya Episod Akhir.

Saksikan drama slot Akasia Kerana Terpaksa Aku Relakan
Hari: Isnin hingga Khamis
Jam: 7.00 petang hingga 8.00 malam
Saluran: TV3

9 comments

Baru smlm tengok ni. hihi

wah lama dah tak tengok drama

Menarik juga citer nie..

Boleh jadi diantara drama yg terbaik... Detail perjalanan cerita yg baik dan camera angle yg seni pasti mampu menambat hati penonton.

Best sgt cteny....awl jln cteny da sdih....


EmoticonEmoticon