Gambar Kerana Terpaksa Aku Relakan

Gambar Kerana Terpaksa Aku Relakan

Gambar Kerana Terpaksa Aku Relakan, pelakon Kerana Terpaksa Aku Relakan, Amar Baharin - Tajul Razin Syafiq Kyle - Tajul Fahin Izreen Azminda - Indah Halina Iqram Dinzly - Inspektor Aryan Ika Nabella - Hasma Nadia Aqilah Bajuri – Zawati
Drama TV3 di slot Akasia: Kerana Terpaksa Aku Relakan

Gambar Kerana Terpaksa Aku Relakan, pelakon Kerana Terpaksa Aku Relakan, Amar Baharin - Tajul Razin Syafiq Kyle - Tajul Fahin Izreen Azminda - Indah Halina Iqram Dinzly - Inspektor Aryan Ika Nabella - Hasma Nadia Aqilah Bajuri – Zawati
So far, drama Kerana Terpaksa Aku Relakan menarik!

Gambar Kerana Terpaksa Aku Relakan, pelakon Kerana Terpaksa Aku Relakan, Amar Baharin - Tajul Razin Syafiq Kyle - Tajul Fahin Izreen Azminda - Indah Halina Iqram Dinzly - Inspektor Aryan Ika Nabella - Hasma Nadia Aqilah Bajuri – Zawati
Indah Halina dalam episod 1 Kerana Terpaksa Aku Relakan

Gambar Kerana Terpaksa Aku Relakan, pelakon Kerana Terpaksa Aku Relakan, Amar Baharin - Tajul Razin Syafiq Kyle - Tajul Fahin Izreen Azminda - Indah Halina Iqram Dinzly - Inspektor Aryan Ika Nabella - Hasma Nadia Aqilah Bajuri – Zawati
Kakak tiri Indah Halina berkahwin dengan tunang Indah, kononnya Indah Halina melarikan diri bersama lelaki lain. Lalu, Zawati mengambil kesempatan berkahwin dengan lelaki pujaannya, dalam drama Kerana Terpaksa Aku Relakan

Kerana Terpaksa Aku Relakan, Gambar Kerana Terpaksa Aku Relakan, pelakon Kerana Terpaksa Aku Relakan, Amar Baharin - Tajul Razin Syafiq Kyle - Tajul Fahin Izreen Azminda - Indah Halina Iqram Dinzly - Inspektor Aryan Ika Nabella - Hasma Nadia Aqilah Bajuri – Zawati
Pelakon utama drama Kerana Terpaksa Aku Relakan - Tajul Razin (Amar Baharin)

Kerana Terpaksa Aku RelakanGambar Kerana Terpaksa Aku Relakan, pelakon Kerana Terpaksa Aku Relakan, Amar Baharin - Tajul Razin Syafiq Kyle - Tajul Fahin Izreen Azminda - Indah Halina Iqram Dinzly - Inspektor Aryan Ika Nabella - Hasma Nadia Aqilah Bajuri – Zawati
Indah Halina (Izreen Azminda) bersama siapakah?

Kerana Terpaksa Aku RelakanGambar Kerana Terpaksa Aku Relakan, pelakon Kerana Terpaksa Aku Relakan, Amar Baharin - Tajul Razin Syafiq Kyle - Tajul Fahin Izreen Azminda - Indah Halina Iqram Dinzly - Inspektor Aryan Ika Nabella - Hasma Nadia Aqilah Bajuri – Zawati
Hero drama Kerana Terpaksa Aku Relakan
Kredit foto: Page Kerana Terpaksa Aku Relakan

Drama Kerana Terpaksa Aku Relakan menggantikan drama Aku Isterinya. Nak tahu ending drama Aku Isterinya? BACA: Aku Isterinya Episod Akhir. 

Saksikan drama slot Akasia Kerana Terpaksa Aku Relakan
Hari: Isnin hingga Khamis
Jam: 7.00 petang hingga 8.00 malam
Saluran: TV3

9 comments

Tengok part yang kahwin kahwin semalam. hihi

Memula mase tgk iklan tuh..dah pk dah..xnak tengok la mcm x best je kan..tapi lepas tgk episode 1..terus melekat..haha~sbb cter die boleh di layan, menarik..

tapi citer episod 1 tuh mcm kurang logik skit laa.. selalunya bakal pengantin akan balik ke kg awal 2-3 ari sebelum majlis perkahwinan.. ini sehari sblm majlis, lewat ptg plak tuh.. lg satu pegi surau sekalipun, sekurang2nya bwk laa hp, snang nak contact..

Sik berapa best bagi kmk.. Tapi tgk juaklah.. hee

Tgk episod 1 mcm best jwr

Agknya mcm mna la ending cite ni kn..

Mmg best cerita ni. Walaupun dah baca novelnya... still teruja nk tgk ceritanya..


EmoticonEmoticon