Penyertaan Segmen Blogging + Menang Hadiah memberansangkan! Terima kasih semua

Alhamdulillah, hari ni merupakan hari ke-2 Segmen Blogging + Menang Hadiah berlangsung. Since ianya dilancarkan bermula jam 2.30 petang semalam. Terkini, penyertaan segmen ni telah mencecah 98 peserta jam 6.30 petang 19/05/2014. Penyertaan yang memberansangkan! Terima kasih semua yang sudi join.

Rasanya syarat sangat mudah. Semua berpeluang untuk join. Yang penting anda blogger yang menetap di Malaysia. Senang untuk urusan pengeposan hadiah. Perlu buat entry. Coz cabutan undi berdasarkan nombor giliran entry korang. Harap sangat takde yang hantar url blog. Kang susah pulak aku nak skrol kat blog korang cari entry tu. Al maklum la, line tenet ni kurang lancar. On off je line nya. Submit url entry k :)

Nak JOIN? Klik banner atas.

Terma:
Follow twitter (jika ada) & follow instagram (jika ada)
***Jika ada – merujuk bukan syarat wajib. Jika korang ada twitter dan instagram digalakkan untuk follow. Jika tidak ada, tidak mengapa. Anda masih boleh join. Jika ada dikenali sebagai sekiranya ada. Jika anda mempunyai twitter dan instagram tetapi tidak mahu follow pun tidak mengapa, sudah dinyatakan di atas, ianya bukan syarat wajib.

Submit di Mister Linky
Actually, melalui Mister Linky ia memudahkan penganjur untuk update senarai peserta. Peserta yang submit url blog, akan di delete serta merta. Penambahan url entry yang peserta submit di kotak komen akan dibawa ke Mister Linky. So, kerja edit mengedit bertambah senang. Lagipun senang untuk delete broken link. Hanya melalui Mister Linky. Rasanya Mister Linky berfungsi sangat baik, namun in case Mister Linky tidak muncul, peserta boleh submit penyertaan di kotak komen entry.

Update list peserta Segmen Blogging + Menang Hadiah
Kerja blogwalking dan update senarai peserta akan dibuat nanti. Yang pasti, semua peserta bakal di blogwalking. Peserta juga akan diberi tempoh masa untuk semak senarai penyertaan masing-masing sebelum diumumkan keputusan pemenang.

Segmen yang sangat simple dan mudah. Jika korang ada pertanyaan boleh ajukan di kotak komen. Jemput join semua. Pada yang dah join, terima kasih banyak-banyak. Korang memang sporting. Milik siapakah hadiah nanti. Jengjengjeng…

Sertai jom teka:
HADIAH:
Peneka jawapan tepat [x5 pemenang]
Peneka terbanyak di kotak komen [x2 pemenang]

Sertai segmen ringkas & mudah:
Segmen Blogging + Menang Hadiah!
HADIAH:
USB Flash Drive/Pendrive 8GB
Jewellery Fashion 1 set
Novel
T-Shirt
Fridge magnet
Keychain 

15 comments


EmoticonEmoticon