Aktiviti hari Ahad

Selamat berhujung minggu,

Yeah…semalam selamat sampai ke destinasi. Alhamdulillah.. Tiba kat umah my MIL sekitar jam 7 malam. Selepas mengharungi perjalanan selama 11 jam. Even ambik masa yang begitu lama, tapi bez! Pasal aku boleh berkaraoke sepuasnya dalam kereta. Siap pasang lagu raya lagi tau! Jangan jeles..

Hari ni hari Ahad, rasa macam nak tengok Melodi dan Running Man nanti. Tu pun kalau takde persaingan nengok tv. Al maklum la, kat umah my MIL banyak benor kaki tv. Cerita kartun, sports, berita..haaa..hambek.. Semuanya nak.

Sama kaler dengan kucing samseng

Rindu pulak aku kat kucing-kucing aku. Hope takde kucing samseng datang. Berangnya aku malam Sabtu lepas, kucing samseng datang buat kacau! Time 3 pagi lagi tu. Nak tak nak terpaksa aku pi mengamuk. Bawak air segayung. Simbah! Lari.. Ingatkan dah bersurai. Cisss..sambung lagi kat tepi pokok. Nak tidur pun tak senang jadinya, teringat kat kucing comel aku kena cakar. Last-last, aku pulak yang mengantuk..tak cukup tidur.

Sertai jom teka:
HADIAH:
Peneka jawapan tepat [x5 pemenang]
Peneka terbanyak di kotak komen [x2 pemenang]

Jom teka lagi:

Sertai segmen ringkas & mudah:
Segmen Blogging + Menang Hadiah!
HADIAH:
USB Flash Drive/Pendrive 8GB
Jewellery Fashion 1 set
Novel
T-Shirt
Fridge magnet
Keychain 

15 comments

wahhh
bestnya
http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2014/05/cpuv-nuffnang-kali-ke-5.html

Seronoknya dapat relaks di hujung minggu sambil tengok tv. Arol kena siapkan macam-macam kerja hari nie. :D

aih sambung indah rah tepi pokok hahahaha

Salam hujung minggu yumida..

Hjg mggu mmg time btul2 nk relax tp bila ada hal mcm hari ni, hbs hr cuti kte..hee

Selamat berhujung minggu yer Yumida :))

best nya ! hahaa.. enjoyy .. ~ pntai timur lah, xcuti ahad.. hoho

CN pulak tiap2 minggu sekarang mesti lepak di Morib, dah ketagih lak ke sana..hehe

Wah2 srnknya Yumida blk kg..selamat bercuti ye Yumida..

nak balik kampung gak minggu ni...

Klau kita bekerja hujung mnggu la hari yng best.. Tp klau surirumah, hujung mnggu rasa mcm biasa je.. Hehe


EmoticonEmoticon