Playboy Itu Suami Aku – Episod 4

Afina sangat takut kalau-kalau Adrian ternampak dia kerana itu dia asyik bertanya bila mereka boleh pulang. Puan Sri pula sangat cerewet dan selepas dia bersembang dengan Adrian, dia menuju ke arah Syaf dengan Afina.

Saksikan drama siri terbaru slot Akasia, Playboy Itu Suami Aku di TV3
Hari: Isnin hingga Khamis
Jam: 7.00 petang sehingga 8.00 malam
Tarikh tayangan: 14 November 2013

playboy itu suami aku episod 4, Gambar Playboy Itu Suami Aku, pelakon Playboy Itu Suami Aku, drama Playboy Itu Suami Aku

Pelakon drama Playboy Itu Suami Aku:
Fattah Amin, Risteena Munim, Chacha Maembong, Wan Sharmila, Puteri Najuwa, Khairil Anwar, Noralbaniah dan ramai lagi!


Artikel menarik:

12 comments

belum bkesempatan lagi nak tgk....

setakat ni pelakon cerita ni nampak kaku. Tapi mungkin episod2 seterusnya kurang sikit kaku

nak tengok tp xsempat lg..:)

Nmpk hero tu mcm jerry yan dalam meteor grden plak..hehe

baru tadi berkesempatan tengok..

salam xle tengok keje sampai kul 8 mlm. see nie http://jmbelog.blogspot.com/2013/11/jom-jalan2-ke-blog_13.html

tak best hero dia kaku sangat la
heroin tu ok la biasa ja

dah seminggu berlalu, tp deqla x penah tgk lagi..huhu

xlayan la kak citer nie..:)

singgah menabung..:)


EmoticonEmoticon