Tulang Tersingkir Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu 2

 Tulang diumumkan sebagai kumpulan kedua tersingkir dari Maharaja Lawak Mega 2013, pada 22 November 2013 malam semalam. Kumpulan Tulang tersingkir selepas mendapat undian SMS terendah berbanding 14 kumpulan lain yang bersaing dalam Maharaja Lawak Mega 2013 kali ini.

Penyingkiran kumpulan Tulang telah diumumkan oleh Luna Maya selaku juri tetap MLM 2013. Kumpulan Tulang dianggotai oleh Along, Didie Alias dan Soya.

Sebanyak 15 kumpulan telah bersaing dalam Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu ke-2 ini antaranya Gerak,  Mamu, Zero, Jambu, Boboi, Shiro, SayWho, Wala, Comey, Nabil, Osama, Tulang, Bocey, Sepahtu, Kucai dan SYJ.
  
Didie Alias mewakili kumpulannya iaitu Tulang untuk memberi sepatah 2 kata selepas pengumuman penyingkiran kumpulan mereka.
Foto kredit to Murai


Korang de tengok semalam? Aku suka persembahan Nabil. Lawak giler! Luna Maya pun sempoi jer layan Nabil. SYJ pun bez gak! Kelakar! Memang terbaik la Yassin, Jihan dan Syuk! Bez bez… Kita tengok persembahan diorang untuk minggu 3 nanti.

Saksikan Maharaja Lawak Mega 2013 setiap minggu
Hari: Jumaat
Jam: 10 malam

Saluran: Astro Warna (132) & Astro Mustika HD (135)

7 comments

biarin tersingkir...lawak merapu, byk sgt unsur luch

Lawaknya pun tiada kualiti lah...

Malam tadi harapkan Nabil je yang betul2 lawak gelak sampai nak pecah perut..shiro pun ok kan..yang lain tu sedihhhh..klik2 iklan Sunsilk untuk awak :)

tak tengok..:(

kmk baru jak tengok yg minggu sebelumnya.. hehe

ok kot diorg tersingkir..
xlawak...huhuhu


EmoticonEmoticon