Playboy Itu Suami Aku – Episod 8

Selepas berkahwin, Adrian memberitahu Puan Sri dan Tan Sri mengenai rumah yang baru dibelinya. Adrian ingin hidup berdikari jika dia mahu membawa Afina tinggal bersamanya di rumah baru itu.

Full info di sini: Klik Playboy Itu Suami Aku 

Saksikan drama siri terbaru slot Akasia, Playboy Itu Suami Aku di TV3
Hari: Isnin hingga Khamis
Jam: 7.00 petang sehingga 8.00 malam
Tarikh tayangan: 21 November 2013

Playboy Itu Suami Aku - episod 8

Pelakon drama Playboy Itu Suami Aku:
Fattah Amin, Risteena Munim, Chacha Maembong, Wan Sharmila, Puteri Najuwa, Khairil Anwar, Noralbaniah dan ramai lagi!


Artikel menarik:

3 comments

Drama ni mula memikat hati penonton.

memang tak follow lagi cerita ni yumida...

dah 2 minggu berlalu.. x jugak deqla tgk.. huhuhuhu...


EmoticonEmoticon