Playboy Itu Suami Aku – Episod 6

Full info di sini: Klik Playboy Itu Suami Aku 

Adrian mendapat banyak jambangan bunga dari kekasih-kekasihnya sehari sebelum ulang tahun hari lahirnya. Dia tahu semua gadis-gadis yang mendampinginya ingin menjadi gadis terawal menghantar ucapan kepadanya.

Saksikan drama siri terbaru slot Akasia, Playboy Itu Suami Aku di TV3
Hari: Isnin hingga Khamis
Jam: 7.00 petang sehingga 8.00 malam
Tarikh tayangan: 19 November 2013

Playboy Itu Suami Aku – Episod 6

Pelakon drama Playboy Itu Suami Aku:
Fattah Amin, Risteena Munim, Chacha Maembong, Wan Sharmila, Puteri Najuwa, Khairil Anwar, Noralbaniah dan ramai lagi!

Artikel menarik:

8 comments

KA x ikut sngat citer ni.. adik ler suka tgk cuti2 sekolah ni !

Hmmm..movie ni mjadi kegilaan rakyat malaysia skrg haha..aku tgok biasa jak crita towk :P

rajin yumida yer.. akak mmg tak sempat nk ngk sbb otw nk blk umah..

akak tengok juga nie...tapi tak lah macam mr arrogant tu...hahaha

semalam sempat tengok satu episod cerita nie..itu pun sbb time cuti..hehe

Regards,
-Strider-


EmoticonEmoticon