Auwwww!...Hati Tengah Bergumbira...lalalala

Assalamualaikum & selamat petang reader..
Hati tengah hepi ni
Sis Deqla Manjew bg kezutan...auw!

Ni header Sis Deqla...KLIK HEADER utk ke blog beliau

Wokeh..dgn penuh terkezutnya..aku terbaca entry yg sis deqla update
Korang leh jenguk sblh bhgn kanan bloglist ku: GSF
Haaa..nampak kannn
Tajuk cam gempak...xkan xmo klik kannn
Then...bila klik...oooo melopong mulutku...mereka yg amat ku kenal
Congrats!!!! Muka harus senyum :)


Then, tanpa di sangka...bila aku klik no. 57 spt dlm pic tu..terpampang blog ******
Eh! Macam kenal! Ye ker dia yg menang? Aku spt x percaya
Sila tampar2 manja aku sikit...hewhew..
Cer tengok muka ku lam pic tu...sgt terharu kannnn..terkezut la tuuuu
Haaaa...yg dlm Love merah tu...Itu la penganjur segmen..sgt sweet orgnye..
Nama pun MRS ERRY....Sila jgn goda ye..dia sudah berpunya..hikhik


Wokeh...ni la entry ku yg merapu tu...klo sudi klik la..
Actually, aku pun x sangka blh terpilih
See..hingus ku masih meleleh tanda aku masih terharu
Aku langsung x ingat..yg aku penah taip huraian atas ni..lama dahhh
Lagi pun kan aku byk join segmen..so aku konpius sikit..mana 1..
Btw..thanks penganjur segmen a.k.a Sis Deqla Manjew
Juga pd yg ucapkan tahniah...makaseh :)
Syukur....Alhamdulillah...

 Hadiahnye???
Topup RM10.00
Yeyyyyyyyyyyyyyy....lalalala...

32 comments

tahniah yumida! betul tu mmg seronok bile join segmen ni, dpt hadiah tu mmg satu bonus la kan tetapi best sbb sama2 meriahkan segmen kengkwn! :)

hihi.. tahniah dear.. kamu mmg layak menang..entri kamu yg merapu tu buat deqla tersenyum smpai ke telinge ok..haha..sebnrnya merapu pun ada isinya..tu penting..huhu..hadiah bkn takat topup 10 je dear.. tp deqla akn review blog kamu dan masokkan recent entri kamu dlm blog deqla ok..tp ikot turn yer syg..lg 1 hadiahnya adalah tersenarai dlm bloglist deqla tp memandangkan mmg dah tersedia di situ, so dah x pyh la masokkan..hihi :)

Tahniah yumida... Pas ni bleh sembang2 sakan kt tpon..

deqla: wokeh :) thanks!
kathy tuah: makseh..hikhik

leh la share.. nk cik en send no tepon.hahahah..anyway tahniah

hahaha..tahniah² u are da best :)

tahniah...sy pon menang gak dpt saguhati hehehe rezeki2..hehehe

tahniah lg sekali. mmg mencuit hati entri kamu tu. cik na pun suka. :)

Wahh.. Tahniah Yumida.. Fiza tumpang gembira.. :)

tahniah.. nang layak ktk menang tekk..hihi

tahniahhh... mesti masih seronok kan... rezeki tu...

Tahniah Ida,kak Nurul pun suka baca entry yg ktk tulis,santai ngan bagus....

tahniah yumida..mmg ptt yumida menang entry tu best :))

wah..tahniah~~ :)

murah rezeki..hehe~

seronok la tu..hehe

tahniah, tahniah tahniah...

congrat!! mesti tersenyum simpul mati kan kan?? :D yumida tak nak buat segmen kerr?? hihi. just asking,..

Tahniah! Rajin2 join cotest lagi kot2 ada rezeki lagi. Seminggu tak yah top-up...hehehe...

dhia johary: haha..berat tggjwb tu..blom terfikir lg nk buat segmen...tgh syok join segmen org..bez...


EmoticonEmoticon