Saya Seorang Silent Reader. Tapi Saya Suka Baca Blog Awak

KLIK BANNER UTK JOIN

Aku selalu jd silent reader di 5 blog di bwh:

*Mereka di atas personalitinya sgt hebat...juga sentiasa update entri. Sering kali jugak menjenguk ke sana tanpa meninggalkan jejak. Idea mereka sgt hebat. Setiap apa yg ku baca, sentiasa terpahat di hati, memahami, menyelami...membuatkan aku sering berfikir sejenak. Jadi, mereka blogger kesukaanku even aku x meninggalkan sebarang komen.

Cer citer...cer citerrr..sape?
Nak tahu? Kenalah klik link di atas :)

Jom kengkawan JOIN segmen Mak Dara...takkan korang x pernah jadi stalker..kikiki

11 comments

tankiuuuuu dik sebab sudi join segmen Mak Dara ni.. wahhh penuh misteri siapakah 5 blog yang tersembunyi di sebalik link link di atas.. kalau nak tahu jommmm terjahhhhhh hehehehe

btw suka dgn blog ni sweet aje headernyer mak sukaaa hehehe

Assalam, silent reader nie macam bagus jer kan... hahhaa... biar tak ada komen janji kita lawat mereka utk mengetahui perkembangan mereka... tapi kalau sekali-sekala tu tinggalkan jer jejak...

silent raeders ni menyumbang pada trafik jugak kan. :)

kmk petang marek nak join p sik sempat... cek2 ari tok dah tutup... huhuhu ;'(

yumida bala tarikh tutup ni...sempat lagi x nak join hihihi...sometimes wani pun stalker hahahaha

singgah sini dari segmen sama, jom ke blog anis pula http://www.anisempoi.com/2012/06/saya-seorang-silent-reader-tapi-saya.html

nk beli blouse jengukla sini https://www.facebook.com/media/set/?set=a.470511959645573.119348.100000603207301&type=3

nk g terjah link misteri kat atas :D

assalamualaikum yumida...selamat bersegmen yer...:)

salam perkenalan..datang dari blog mak dara..

Ety datang dari segmen yang sama. Thanks pada Mak Dara yang dah organize segmen ni.

Hehe. Fizgraphic, Ety selalu juga pergi, sbb doodle cantik2 :D

http://etyhanafiah.blogspot.com/2012/06/saya-seorang-silent-reader-tapi-saya.html


EmoticonEmoticon