Dapat Hadiah Topup Daripada SI GEGIRL MISTERI

Alhamdulillah...dapat hadiah topup semalam
Thanks pada SI GEGIRL MISTERI
Korang nak tahu siapa dia kena KLIK SINI k...
Buktinya ada di bawah
Sila jeles sebentar...haha


Yang circle pink tu aku
Manakala yg circle biru tu SI GEGIRL MISTERI
Thanks tau...dpt topup...yeyyyyyy..mata bling-bling dah :)
Haaa..nombor reload tu korang xyah nak try
Aku dah rasmikan dulu..dah expired...hikhik


Wokeh..ni hasilnya..selepas di reload jumlah RMXX.27 sen
Cer tengok yg aku line oren tu...04/12/2012
Haa...tu la tarikh tamat kredit aku...lama kannnn
Aku sengaja pilih plan yg extend tempoh kredit selama 1 tahun..
Coz kredit ku ni sukar nk habis
So..aku pilih pelan ni...memang berbaloi-baloi!
Jimat!!! 
Kredit RM10.00 pn x akan habis even pemakaian aku selama sebulan
So..klo korang berminat leh langgan yg ni..charge hanya RM30.00 utk setahun
Hanya utk prabayar Celcom :)

(cont...)

Auwwww!...Hati Tengah Bergumbira...lalalala



39 comments

wahh best....murah rezeki gitu.....leh le bersms atau bergayut sampai lebam heheeheheh

wahhh...bestnyer...congrats dear..eh!pasal pop up comment tuh, baru je Ym ubah, bila tgk ramai blogger yang guna camtu, YM pun terfikir mesti ada kelebihan..hehehe...neway, thanks taw selalu komen kat blog YM, :)

wah..bestnya..

tahniah! tahniah!,..:)

saya punya credit tamat tarikh 16 . 3. 2022 . banyak gilerr kut , kan ? Huhukk..

Lamak agik nak habis tempoh ya,jimat juak bill hp ktk.

wah bestnye dpt sponsor...ada tak yg nk sponsor js...topup hotlink..hihi

tahniah ye..

tahniah tahniah tahniah kamuuuu !!! jeles lame2 !

Eheh! Suka nyer dia..

Tahniah!

wahhh..bestnye...
rugi yg pakai line cam sy ni..
sbb xdpt free topup..huhu

tahniah..menang dan dpt top up..

tahniah dear..ayu dapat jgak semalam..hehe

tahniah..
mmg kejelesan melanda diri nih..
baik sggh si gegurl tu nye..xpe Deqla2 :)

rezeki.. :)

expired kredit nur 10/09/2013. dari tahun 2010 lagi nur xpernah amik extend tempoh kredit,

Tapi pihak hotlink tukarkan kepada plan U . khas untuk student..hihihi..

kira dari tahun 2010 smpai skarang belum tamat tempoh lagi.. :)

memang syok lah dapat topup..tak payah nak topup dah..:)

wah,,untungla..share skit:Pkihkih

haha...yelah yumida...hambikla menang!

memg aku saje bagi menang kat kau...haha

tahniah..wah comel telepone die

wahh tahniah la..untung ktk dpt menang n dpt relod free.. mun mek, 10rgt tu sik smpai sehari..huhu

assalamualaikum yumida...tahniah sbb berjaya dan mendapat top-up percuma tu...:)

Wahhh untung nyer dpt topup free...dr gegirl misteri plak tuu...ehehhe...ble la nyue nak dtg jgk..eheheh

yumida, awk ni mmg sporting.. rjn betul buat n3 cam gini..hihi..terharu si gugurl misteri ni..haha..selyknya awk menang ok.. :)

rindok aty pat topup free.. share lok..hahaha

jelesnye...hahahha

best2..dapat topap free...:)

waa tahniah, reeki tu Yumida...

tau tau mesti deqla ni kan. tahniah. :)

Amboi gumbiranya cik yumida kita ni... Tahniah...

boleh nampak senyum sampai ke telinga tu..haha

tahniah...saya pun dpt gaK semalam..

Alhamdulillah.. Murah rezki..

sy pon dapat, tapi adiah sagu ati jew..hehee..

misteri la sangat kan..hehe :P

dah woman tu, bukan gegirl lagi ~~ :P

yahh rindok ati lok elod masok hehe


EmoticonEmoticon