Siapa Curik Line Siapa?

Hai..kembali lagi..masih lagi topik Curik Line
Tapi kali ni drpd pandangan aku lak

Berdasarkan pengalaman aku..aku sering berdepan ngan situasi:
"Aaaaaa..ruangan tido aku di monopoli...help!"
So..that's why la aku nak tanye pendapat korang
Apa solution korang..apa yg korang akan buat
So...aku dah tahu sikit2..
Thanks yer korang coz sudi berkongsi pandangan dgn aku

Actually, bila ruangan aku di monopoli oleh cik abg sebelah
Aku akan kejutkan dia..tp dgn nada romantis la...suara harus lunak
So, xde la dia terkejut cam nak melompat...kannnn..hihi
Tak pun aku akan buat silent mode, tapi dgn gerakan badan
Aku akan berpura-pura mengigau sambil tangan tersidai kat atas leher dia
Automatik dia akan bangun,sambil membebel sikit, lalu berengsot ke tempat asal dia
Kikiki...trick menjadi kannnn

Wokeh..yg atas td tu aku
Yg skrg ni part dia pulak...
Boleh pulak tgh aku syok tdo sambil buat aksi menelentang..
Siap mengomel kat aku
Tetibe suara dia masuk lam mimpi aku
Ala2 suara garau yg kita dengar dlm gua...aaaa! seramnyeeee!

Pastu siap kasi explain kat aku
Yang aku dah terlebih line..
Dgn serta merta ditunjukkan pada line tengah katil
*Dush!...Rasa nak pengsan..blh pulak tengah2 malam main bersukat
Kikiki...actually memang sering buat aku rasa nak gelak
Hmmm...macam2 kan habit pasangan kita yg x terduga
Rasa sweet jer...
*And aku pun tahu mmg salah aku bila terlebih line..
so aku OK je bila dia kejutkan aku..no hal lah


Yesterday...aku dapat 47 komen pasal isu Curik Line ni
Macam2 pendapat...mostly memilih jawapan A
Tapi...ade yg specialnye...komen lain drpd yg lain...jom kita terjah:

Jangan x tahu...yg single pun turut sama bg pandangan. Zasssssss!
cendol said...
haha budak2 boleh komen tak??nak komen jugakkk tak kira!! haha
Cendol tido ngan adik.dia selalu conquer,cendol tolak je dia.kdg dia sepak perot Cendol.Cendol pn dlm keadaan separuh sedar,terus karate kaki dia!
~Sweet Honesty~ said...
kalo yg bujang.." hehhh..bangun kau..ko pikir aku binimuuu??pgi tidur luar sanaaaaa" dgn muka galak ya..hihihihi
Masha Meisters said...
haha.....nak jawab jugak! ada aku kesah?? haha
"makkkkkkkk!!!! jantan mane lak dalam bilik aku ni!!!!"
ainurramuirnbeathadan said...
kalau saya dah kawen..saya bacakan yasin kat telinge die~haha

Yg ni paling x tahan...siap hb jeling2 lg tengok aku gelak sakan. Meh terjah: 
Cinta Misteri said...
Kena mcm tu, u baring je buat paksi X biar adil. Nnti dia tau lh nk ketepi.

Yg harus dicontohi:
 atuk said...
Nabi pernah balik lewat malam. sampai di rumah isteri telah tidur dan pintu berkunci, 
maka Nabi tidur di luar sahaja

*Thanks pd buah fikiran korang...arigato gozaimasu :)

35 comments

cerita Yumida ni mgingatkan sy dgn cite I'm Not Single.men2 line gitu.haha

ikut je mane yang muat..agak tak muat tu, layan kat ruang tamu je..hehehe

hehehe, kelakar pulak komen bebudak single mingle tuh!ekekkeke

hahaha..t'gelak iela bacer komen diaorang..
kalo iela(wlaupun iela blum b'sttus kawin) iela g amik aer stu gayung..
smbah kat tlinga dia..hahaha
kan sweet jek.. >.<
ok,slam p'kenalan..iela jadi fllower dia 1349 ;)

hah?
curi line apa ni?
hohoo
ketinggalan somethng ni taw hehehe

tak pernah ada line sebab masing2 tidur statik je. kalau bergerak pun dalam kawasan. hehehe...

huhu.. lawak lak komen CIM tu. yg single2 tu pun sama. :)

Haaaha.nmpknya sh.dah.ketinggalan isu ni.tp isu dan komen2 kat atas lawak ah.hahahaha.mcm2 ragam betul.;)

ahahaha..lawak betul la.

lucu jawapan budak2 bujang 2..

hahaha... macam2 jak jawapan... ;p
yg kmk sik tahan...
komen dr Masha Meisters ya.... ;p

hehe..lucunya idea dia orang.
Komen Atuk pun best!

hihi kalu nurul tido kat luar bentang toto luas2 n buat aksi bebas ngan anak2 n hubby..pagi bgun aikk dah kat tmpt lain..bertukar2 tmpt ngan anak2..ada jin kah di rumah..hahaha

i tak kisah kalau u nak terlebih line..lg i suka....kahkahkah..shhhh...apa nie...

=) sweetnye wpun sal katil je.. huhu xlama lg sy nak kawen, xtaula mcmane agaknye nanti..hubby jatuh katil nanti agaknye

ahahahaahh...kelakar la bab curi line...nyue xde pengalaman ..duk umah pun tido seorg2...xde adik pompuan or akak pompuan..ehehehee

hahaha. kelakar gila. komen yang diterima pun sangat kelakar. LOL

hahhaaa...jwpn yang single tu kelakor habis

hehe..siap pasang line ek..hihi.tu bru dua klu Aini ni bertiga atas katil lg lh.Tolak sana tolak sini.nsib tak gedebuk jatuh katil.kiki..

Ya rabbiì., eh darling Yumida. Hang ngan hubby hang mmg suka main sukat menyukat katil ehh?
Den cadang je tu, abih dah susah bebenorrr, melintang kedak jelah abih cerita. Haaa tido le korang dgn paksi X smpi pg (klau both boleh maintain laa) smbil2 tu boleh nyelam smbil minum air...

◎ihikk...nk minum air apanye kt atas katil?

♀♂ 〖sensored〗

salam perkenalan juga kembali

follower ke 1355..tq for dropping by my blog ye dik..

owh, cara kita sama.. kejut si dia secara berhemah..hihi..

alaahhh tempek pulak kumen Cendol tu kat situu..malu lahhh!!! hahaha

Komen cinta misteri tu mmg kelakar. Dan komen atuk tu saya first time dgr kisah nabi tidur kat luar tu. Mulianya sikap nabi kita.

Saya ingatkan curi sempadan kalau dia tidur kat bahagian kita dan tempat dia kosong. Rupa2nya maksud yumida kalau dia tido tgh2 ke? Heheh... tolak je la skit. Biasanya suami akan terjaga dan beralih.

komen atuk jgak lah yg paling bernas.. ho3... ^___^

kalo dah ada anak lg x muat, sumer nk menyempit. Sampai de yg tido berdiri

mcm sy lak, kne kongsi bertiga.. yg paling luas alisha... hahhahha

trus trgat citer i'm not single bila bc kisah yumida neh...ida pon x kawen lg tp kongsi ngn roomate...kdg2 jd gk kes cmneh tp diam jer lah...hoho

Bagus entry ktk tuk dan pendapat sidak2 ya pun lucu2 juak......

xde pengalaman haha..sbb selalu tido sorang..msa kt umah sewa dulu pun tido atas toto roomate tido atas tilam..x pernah terlebih line pun hehe

yg last skali tu terbaik~~ hehe

haha. lawak2 alasan dorang. Teringat plak cite Full House dok berebut katil ni :D

hahaha..
mmg lawak laa.. tringat
i'm not single...


EmoticonEmoticon