Orang Kamponggggg...FB ku dah dapat di buka..yeyyyyyy!

Berkat kesabaran & usaha yg gigih
Akhirnya aku berjaya mengembalikan fb ku yg hampir di rampas!
Sunggoh dengki kamu yaaaa
Menci aku..menciiiiii
Tersangatlah security sampai menyusahkan aku
Aku juz add org jer..tetibe di block
Huh...dasar mendengki berdaki-daki
Tak mo dah aku nak add-add org nih
Tapi penting jugak utk join segmen/GA/contest
Yg memerlukan syaratnya sebegitu rupa

Wahai HENCEK PESBUK..
Aku bukan virus atau spam..juga bukan nak pam-pam orang
Status ku amat bersih
Tiada mencaci cacing
Sila jgn block aku lagi

Haku yg sgt innocent di block

Haku excited...hooooo yeah!!!!

24 comments

assalamualaikum yumida...wah!! dah boleh buka yer boleh la ada mama kat fb tu ye...:)

boleh jer mama mz..tp skrg xleh nk add org selama 14 hari..nanti dh abeh tarikh tu kte add mama k :)

tahniah. Hehehe.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

happy for you. seronok ye yumida. satu kampung dia announce. huhu.. :)

yeayyyyy dah boleh buka...alhamdulillah la yumida....skang ni akak plak xboley buka dashboard lambat betul loading dr semalam g...bw pun melalui bloglist jer....entry hr ni pun autopublish nasib ptg semalam dh buat....mcm tau2 jer kan hihi...tp sedih xdpt nk balas n publish komen lg la hukhukhuk

wah bukan men seronok awk ye.hehe

guna speaker besar sikit...hi hi hi..nanti add saya jugak ye..

alhamdulillah,akhirnya berjaya ;-)

wah seronoknye sampai melompat2.
hihi .. sepa la yg dengki berdaki daki tu yea .. xD

Sape la yg suka sgt buat kijam tu aa...YM punyer page yg YM buat khas utk bisnes Yayan, langsung YM takleh log in dah, sedih taw!Tapi, takpe, semoga Allah bagi pembalasan yg setimpal pd org yang sememangnyer takde keje nie...

ok le 2 sis,dr cni pn ely dpt dgr annouce 2.hehe

Knp blh kena block plak?dh ok la ni ye..lega kn..klu tk susah je..

salam yumida, sila tingkat securiy fb anda

(https://www.facebook.com/settings?tab=security)

semoga manfaat. :)

congrats..jom berfb..hihi

alhamdulillah dah boleh,.. :D

tag sini,..

http://kotakhadiahdhia.blogspot.com/2012/06/segmen-you-are-awesome-blog-by-hana.html

nasib baik dah boleh..hehe..main2 lak fb ni eh~ :p

mungkin terlalu innocent kot tu sebab kena block..hehehe

akhirnya dh bjaya buka...bole lah ida fren ngn yumida kt fb naty..hehe..tp pelik, cmner bole jd cm 2 pd hal juz add org jer kn..isk3 ^_^

hoh alhamdulillah lah ye dah dpt buka..em kenape dia block org seincent yumida ini ?kejam btol! haha


EmoticonEmoticon