Ads i+n

❤ Persembahan bunga api meledum-ledam malam MERDEKA 2016. Memang WOW!!!
❤ Mari berjiwang! Dedikasi untuk Hari Kemerdekaan Malaysia 2016
❤ Jiwang lagi. Ditujukan khas untuk Hari Malaysia 16 September
❤ Ibu bapa kena AMBIL TAHU perkara ini..jika sayangkan anak2
Mari mengorat! Pewit..>
❤ Zikir dodoikan anak sampai tidur lena
❤ Doa untuk ibu bapa - terbaik! Buat sesiapa membacanya rasa sebak

Baju Kurung Raya Untuk Kucing

Eh kucing pun ada baju Raya ke? Ha, jangan tak tau demi mencantikkan kucingnya, tuan dia sanggup tempah/ jahit untuk kucingnya menyambut Raya bersama-sama. Sangat-sangat sporting ada tuan macam ni kan. Baik hati.

baju raya kucing, fesyen meletup kucing 2016, baju kurung raya untuk kucing, baju melayu kucing, songkok kucing
Kucing menggayakan baju kurung Raya berwarna pink. Pewit!
Ni kucing betina, sebelum ni aku pernah tengok gambar kucing jantan pakai baju melayu, siap pakai songkok sekali. Adoyai kiutnye la korang ni. Kreatif tuan kamu ni.

Rumah korang ada kucing jugak ke? Tak nak buatkan baju special untuk si manja korang? Rumah aku pun ada kucing. Ni kalau baju Raya tu disarung kat kucing aku, 1 rumah dia sepahkan. Lari sana sini. Nak tanggalkan benda yang tersarung kat badan dia. Hmmm, sopan sungguh kucing dalam gambar tu. Meh sini mak nak kelipkan rambut dia.
Terima kasih membaca Baju Kurung Raya Untuk Kucing

8 comments:

  1. Wahhh comelnyaaaaa :D pernah ajak ibu cari baju untuk kucing. Tapi ibu kata nanti dia susah nak berak. Hahahaha

    ReplyDelete
  2. selamat pagi..jalan2 sini ambil mood raya.. ^_^

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. cantik sgt baju raya kucing..haha

    ReplyDelete
  5. hahaha sonok dpt kcing melayan cmni

    ReplyDelete
  6. haha, rela je kucing tu kna pakaikn bju cm tu..siap posing tak tahan

    ReplyDelete