Komen Drama TV3: Best Tak Hati Perempuan

Habit aku kadang-kadang suka godek dalam stats blog untuk tengok apa keyword yang masuk. Carian kata kunci pelayar internet yang berminat dengan artikel yang kita kongsikan. Yang bikin aku tersenyum sengsorang bila baca keyword yang pelik-pelik. Sampai buat kita termanggu sekejap, bila masa pulak aku buat entry pasal isu ni. Hahaha.. tu la penangan keyword. Menceriakan hari kita sebagai seorang blogger.

Komen drama tv3 best tak hati perempuan, keyword blog best tak drama hati perempuan, pendapat penonton drama hati perempuan, komen peminat misteri drama hati perempuan, gambar drama hati perempuan, sinopsis hati perempuan episod akhir


Korang rasa? Apa pendapat korang lepas tonton drama TV3 berjudul Hati Perempuan ni? Best ke idok??? Suka atau tidak, best atau tidak drama Hati Perempuan bergantung pada individu yang menonton drama bersiri tersebut. Ada yang suka. Ada yang tak suka watak Yuhanis. Ada yang kata Mia Ahmad berlakon macam kayu. Ada yang minat kat Syarul Ridzwan. Errr banyak komen la.


Komen drama tv3 best tak hati perempuan, keyword blog best tak drama hati perempuan, pendapat penonton drama hati perempuan, komen peminat misteri drama hati perempuan, gambar drama hati perempuan, sinopsis hati perempuan episod akhir

Kalau aku pulak, hmmm… kalau drama tu aku suka, aku tonton setiap episod. Kalau tak berapa suka, aku skip beberapa episod. Jadi aku di pilihan yang mana? Di pilihan yang best ke yang tak best? Tetttttt…

Bukan sahaja keyword blog yang bikin kita tergelak sengsorang. Kengkadang pengomen blog pun sama. Boleh buat kita tersenyum kambing sendirian bila baca komen yang diluahkan. Contohnya untuk drama Hati Perempuan ni, ada jugak peminat misteri yang tampil komen kat blog aku.

Even blog aku ni dah disetting untuk pengomen yang ada ID sahaja. Sanggup diorang create akaun untuk tinggalkan komen di blog ni. Terima kasih banyak-banyak. Tanpa korang, siapa la aku.. Sebarang komen korang, amat aku hargai. Nak tahu apa komen peminat misteri??? Jengjengjeng… Terjah:

4 comments

Singgah pagi...
ye..diriku ini juga salah seorang peminat Syarul n Mia..
ye..suka drama Hati Perempuan..
ye..memang ramai yg pertikaikan ada ke perempuan seperti yuhanis??
ye..ada..tapi mungkin 1 dlm sejuta....mungkin 3 dlm berbilion..
sbb kita bukan kenal org satu dunia nie pun..hahaha :P

mak and nenek kite gile cite ni.
katanya best...

Saya tak follow cerita ni, tak menarik hati saya kot nak tengok...

..maaf mmg tak layan..penat tgk cerita cinta.hihihi


EmoticonEmoticon