Sinopsis Kalau Hati Ini Rama-Rama TV2

Sinopsis Kalau Hati Ini Rama-Rama Drama TV2 Selekta Prima
Kalau Hati Ini Rama-Rama mengisahkan Nur (Yana Samsudin) dalam proses mencari kerja di Kuala Lumpur. Namun temuduganya seringkali berdepan kegagalan. Semasa balik dari temuduga, Nur terjumpa sebuah dompet di tandas. Nur berusaha menjejaki siapa empunya pemilik dompet tersebut.

Sinopsis Kalau Hati Ini Rama-Rama Drama TV2 Selekta Prima, pelakon dan gambar drama Kalau Hati Ini Rama-Rama TV2, review drama Kalau Hati Ini Rama-Rama TV2, Kalau Hati Ini Rama-Rama episod akhir
Kalau Hati Ini Rama-Rama drama RTM TV2
 Selepas berjaya menghubungi pemilik dompet tersebut, Nur lantas menyerahkan dompet tersebut kepada tuan punya badan iaitu Puan Munirah Arshad. Puan Munirah merupakan isteri kepada Zubir dan juga ibu kepada Iskandar.

Melihat ketulusan hati anak gadis tersebut, Puan Munirah bercadang mengambil Nur sebagai pekerja di hotel mereka. Ketika itu, anak Puan Munirah iaitu Iskandar telah berpisah dengan tunangnya, Vee. Vee, seorang dramatis terkenal didakwa ada menjalankan hubungan sulit dengan pelakon lain dan kini sedang heboh di dada media. Iskandar yang kecewa meminta ibunya mencarikan jodoh dalam masa yang terdekat dengan niat untuk mengajar Vee.

Munirah yang suka akan keperibadian Nur, memilih Nur sebagai calon menantunya. Sebuah perkahwinan diatur antara Nur dan Iskandar. Mendengar berita bekas tunangnya bakal berkahwin, Vee naik angin dan berusaha rapat kembali dengan Iskandar.

Ibu mertuanya menghantar Nur dan suaminya ke Bosnia untuk menguruskan sebuah hotel di sana. Sambil dibantu oleh sepupu Iskandar iaitu Emir. Bermulalah insiden istimewa di antara mereka. Nak tahu kisahnya? Tonton kesudahan kisah ini menerusi drama Kalau Hati Ini Rama-Rama di TV2.

Pelakon Drama Kalau Hati Ini Rama-Rama TV2
Yana Samsudin – Nur, Iqram Dinzly, Iskandar Zulkarnain, Zarina Zainoordin, Norish Karman, Hafidzuddin Fazil, Syed Ali, Qazem Nor, Aida Ruyati dan Ann Abdullah

Gambar Drama Kalau Hati Ini Rama-Rama TV2 
Sinopsis Kalau Hati Ini Rama-Rama Drama TV2 Selekta Prima, pelakon dan gambar drama Kalau Hati Ini Rama-Rama TV2, review drama Kalau Hati Ini Rama-Rama TV2, Kalau Hati Ini Rama-Rama episod akhir
Drama Kalau Hati Ini Rama-Rama TV2 lakonan Yana Samsudin & Iqram Dinzly

Tamat dah drama Cinta Berkalung Duri 2 di TV2. Jom baca: Cinta Berkalung Duri- 2 EPISOD AKHIR. Drama terbaru yang menggantikan drama tersebut adalah Kalau Hati Ini Rama-Rama. Menariknya drama terbaru ni, pasal pengambaran ada diadakan di Sarajevo, Bosnia dan Herzegovina. Best kan? jauh diorang berlakon. Pssst..jangan lupa tonton drama Kalau Hati Ini Rama-Rama hingga episod akhir.

Saksikan drama Kalau Hati Ini Rama-Rama Selekta Prima
Tarikh drama Kalau Hati Ini Rama-Rama mula ditayangkan: 2 Jun 2015
Jumlah episod drama Kalau Hati Ini Rama-Rama: 13
Hari: Selasa – Khamis
Jam: 9.00 malam
Saluran: TV2


EmoticonEmoticon