Balik kampung

Morning semua! Awal-awal pagi dah kecoh. Haha… Nak bagitau kat u olls, sekarang ni Yumida dan hb on the way balik kampung. Yey!

jalan raya, platform

Bertolak jam 7.00 pagi tadi dan dijangka sampai ke Kuching sekitar jam 6.00 petang. Perjalanan 11 jam. Segala kudapan tersedia ada dalam kereta. Bila-bila lapar boleh makan.

tayar kereta, sport rim
Sangat berterima kasih kat tayar ni coz membawa kami selama 11 jam ke destinasi ditujui

Hari ni 5hb. Esok 6hb. Yey! Tak sabar nak naik belon. Tau belon tu apa? Kapal terbang. 6hb ke KL. 7hb keberangkatan ke Bandung dan Jakarta. Selepas balik dari Indonesia, menuju ke Thailand. Destinasi ke Hatyai. Doakan moga dipermudahkan segala perancangan dan percutian kami.

Yang sedihnya terpaksa tinggalkan kucing kat umah. Anak-anak kucing yang comel. “Jangan nakal-nakal, jangan gaduh-gaduh”. Dah pesan kat orang sebelah beri makan kucing. Hmmm..moga takde yang menculik kucing kami yang comel tu.

33 comments

nak laa kucing tu :3
eh? akak ke indo ke? :o
t/ ;o
tak tau laa shi :(

selamat bercuti yumida..seronoknya melancong

jauh berjalan yumida.. hehehe..

happy holiday kak yumida.. we'll miss u. :D

perghh sakannya sis bercuti..bestnya.huhu..jeles btl hehe..lama jugak ye perjlnn blk kg sis...11jam? kematu vontot hihi.

Assalamualaikum yangg, semoga selamat dalam perjalanan pergi dan balik ya. enjoy ur holiday. nanti jangan lupa review semua ya ~~~

bestnya balik kampung dan percutian tu..lama rasanya bercuti tu kan..

Assalam,

selamat bercuti...jangan nak balik lagi..hehe :)

selamat melancong yumida..selamat pergi n kembali.

Semoga sampai dengan selamat. Amin.
Smart sport rim kete tu.hihi

Selamat bercuti kak Yumida ;D

Wahh,bestnye bercuti kat luar negara....BTW slmt b'cuti Huda,slmt pergi&slmt kembali.....;-)

balik leklok ye Yumida.. ni licha dah publish tau entry GA yg yumida join tu.. hihiihi .
dah klik nuffnang jgk

belon ?? bluur zara truss.. rupa nya kapal terbang. hahaha

Wahh best.. slmt bercuti ye Yumida.. semoga ceria selalu.. :)

fuyooo..rim dia boleh tahan stylo gak..hehehe

Regards,
-Strider-

selamat bercuti.. have a nice holidays... >_<

Wah happy holiday..safe journey k!!!

Assalamualaikum dik...selamat bercuti2 ke negara orang..semoga semua selamat yer...

mmg sakanlah yumida berjln... deqla ni entah bila la dpt holiday mcm ni... hukhuk

selamat bercuti Yumida.. semoga selamat sampai ke destinasi

nk balik kampung jugk. Munirah cuti midsem bulan 4 nti. baru boleh balik kampung ..

Berhati-hati di jalan raya...


EmoticonEmoticon