Permohonan Google Adsense Diluluskan! Terkejut Mak!

Sebelum ni, aku pernah apply iklan Google Adsense untuk blog ni. Tapi direject sebab ada yang tak menepati syarat. Mungkin part download tu kot. Jadi aku malas dah apply untuk blog ni. Remeh nak adjust, terlalu banyak yang perlu diperbetulkan. So, blog ni aku khaskan untuk iklan Innity je.
apply google adsense, mohon google adsense, permohonan iklan google adsense, permohonan google adsense diluluskan
Lagi pun aku ada baca pandangan blogger lain, iklan Innity bercampur dengan iklan Google Adsense nanti akan jadi bermasalah. Sebab Google Adsense ni agak cerewet. Khasnya iklan Innity yang kod universal tu, iklan tu Google Adsense tak mau dalam blog. Jadi, aku pun hasilkan 1 blog lagi, nak test market. Hihi..

Blog UmiWish blog aku yang ke 2. Susah weh ada 2 blog. Kena update dua-dua blog. Tu baru 2 blog, yang blogger otai-otai hasilkan banyak blog sampai berbelas, sampai berpuluh. Fuh, memang hebat la!

Lepas siapkan blog UmiWish tu, masukkan segala info, pengalaman, story-mory sikit. Siap! Blog tu dihasilkan bulan April 2015. Aku apply Google Adsense 6/12/2015. Tak sangka 2 hari je, dah timbul iklan Google Adsense dalam blog. Bermakna diorang approve 2 hari je. Terkejut giler aku.

apply google adsense, mohon google adsense, permohonan iklan google adsense, permohonan google adsense diluluskan

Dalam menunggu keputusan, dup dap dup dap jugak jantung aku nih. Mana tahu tak lepasi syarat. Alhamdulillah, berjaya jugak menawan hati Google Adsense. Doakan moga aku dimurahkan rezeki bersama Google Adsense nih. Hihi.. Juga, buat kengkawan blogger, moga kita sama-sama diberikan rezeki yang melimpah ruah. Aamin.

5 comments

ade je content download memang adsense reject..innity dengan adsense rasanye xde masalah..dapat earning dlm dolar lg best..huhu

Tahniah.. Moga terus dilapangkan rezeki...


EmoticonEmoticon