Minggu 11
Tarikh: 9 Mac 2009 Hari: Isnin |
Cuti Maulidur Rasul |
Tarikh: 10 Mac 2009 Hari: Selasa | |
Tingkatan | 3F/3G (Masa: 12.50 – 2.00), 3B (Masa: 3.25 – 4.35) |
Matapelajaran | Pendidikan Moral |
Peperiksaan Semester 1 (Kertas Pendidikan Moral) | |
Tingkatan | 1C (Masa: 4.35 – 5.45) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Tajuk | Rupa |
Bidang | Asas Seni Reka |
Objektif | 1. Mengenal rupa dan muka taip 2. Menghasilkan huruf blok berpandukan format 3. Menerapkan unsur kerajinan dalam diri pelajar |
Aktiviti | Melukis huruf blok dan mewarna |
Penerapan Nilai | Kerajinan |
Penyerapan Ilmu | Matematik |
Alat Bantu Mengajar | Pensil, pemadam, pembaris, warna |
Refleksi | Pelajar berusaha menyiapkan tugasan |
Tarikh: 11 Mac 2009 Hari: Rabu | |
Tingkatan | 1K (Masa: 2:00 – 3.10), 1D (Masa: 5.10 – 6.20) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Tajuk | Rupa |
Bidang | Asas Seni Reka |
Objektif | 1. Mengenal rupa dan muka taip 2. Menghasilkan huruf blok berpandukan format 3. Menerapkan unsur kerajinan dalam diri pelajar |
Aktiviti | Melukis huruf blok dan mewarna |
Penerapan Nilai | Kerajinan |
Penyerapan Ilmu | Matematik |
Alat Bantu Mengajar | Pensil, pemadam, pembaris, warna |
Refleksi | Pelajar berusaha menyiapkan tugasan |
Tarikh: 12 Mac 2009 Hari: Khamis | |
Tingkatan | 1M (Masa: 2:00 – 3.10) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Tajuk | Rupa |
Bidang | Asas Seni Reka |
Objektif | 1. Mengenal rupa dan muka taip 2. Menghasilkan huruf blok berpandukan format 3. Menerapkan unsur kerajinan dalam diri pelajar |
Aktiviti | Melukis huruf blok dan mewarna |
Penerapan Nilai | Kerajinan |
Penyerapan Ilmu | Matematik |
Alat Bantu Mengajar | Pensil, pemadam, pembaris, warna |
Refleksi | Pelajar berusaha menyiapkan tugasan |
Kelas | 1H (Masa: 3.25 – 4.00) |
Peperiksaan Pertengahan Semester 1 (Kertas PK Kemahiran Hidup Bersepadu) | |
Tingkatan | 3H (Masa: 4.35 – 5.10) |
Matapelajaran | Pendidikan Moral |
Tajuk | Kerajinan Penentu Kejayaan |
Tajuk Khas | Fikir dan Jawab/ Renung Bersama |
Objektif | 1. Mengetahui bahawa kejayaan boleh dicapai melalui usaha berterusan 2. Mencontohi sikap individu yang telah berjaya 3. Mengamalkan sikap kerajinan untuk mencapai kejayaan |
Prosedur | 1. Perbincangan dan soal jawab 2. Simulasi 3. Refleksi |
ABM | Buku teks, halaman 42 - 47 |
Penerapan Nilai | Berdikari |
Penilaian | Pelajar menyenaraikan 5 komponen penting sikap kerajinan |
Refleksi | Pelajar memberi pendapat ciri-ciri seorang pelajar yang rajin |
Tarikh: 13 Mac 2009 Hari: Jumaat | |
Tingkatan | 3B (Masa: 2.00 – 2.35), 3F/3G (Masa: 5.10 – 6.20) |
Matapelajaran | Pendidikan Moral |
Tajuk | Kerajinan Penentu Kejayaan |
Tajuk Khas | Fikir dan Jawab/ Renung Bersama |
Objektif | 1. Mengetahui bahawa kejayaan boleh dicapai melalui usaha berterusan 2. Mencontohi sikap individu yang telah berjaya 3. Mengamalkan sikap kerajinan untuk mencapai kejayaan |
Prosedur | 1. Perbincangan dan soal jawab 2. Simulasi 3. Refleksi |
ABM | Buku teks, halaman 42 - 47 |
Penerapan Nilai | Berdikari |
Penilaian | Pelajar menyenaraikan 5 komponen penting sikap kerajinan |
Refleksi | Pelajar memberi pendapat ciri-ciri seorang pelajar yang rajin |
Tingkatan | 1L (Masa: 2.35 – 3.45) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Tajuk | Rupa |
Bidang | Asas Seni Reka |
Objektif | 1. Mengenal rupa dan muka taip 2. Menghasilkan huruf blok berpandukan format 3. Menerapkan unsur kerajinan dalam diri pelajar |
Aktiviti | Melukis huruf blok dan mewarna |
Penerapan Nilai | Kerajinan |
Penyerapan Ilmu | Matematik |
Alat Bantu Mengajar | Pensil, pemadam, pembaris, warna |
Refleksi | Pelajar berusaha menyiapkan tugasan |
Minggu 12
Tarikh: 16 – 20 Mac 2009 Hari: Isnin - Jumaat |
Cuti Pertengahan Penggal 1 (1 Minggu) |
Minggu 13
Tarikh: 23 Mac 2009 Hari: Isnin | |
Kelas | 1H (Masa: 3.25 – 4.00) |
Subjek | KHB-Reka Bentuk & Teknologi |
Tajuk | Elektrik |
Subtajuk | 3.2 Jenis wayar dan kerja pendawaian |
Objektif | 1. Menyatakan fungsi fius 2. Mengenal pasti bahagian lampu pendarfluor 3. Mengganti tiub dan suis penghidup |
ABM | Buku teks, halaman 59 - 62 |
KBKK | Sistematik |
Nilai Murni | Keadilan |
Refleksi | Pelajar mengetahui bahagian yang terdapat pada lampu pendarflour |
Tingkatan | 3H (Masa: 5.10 – 6.20) |
Matapelajaran | Pendidikan Moral |
Peperiksaan Pertengahan Semester 1 (Kertas Pendidikan Moral) |
Tarikh: 24 Mac 2009 Hari: Selasa | |
Tingkatan | 3F/3G (Masa: 12.50 – 2.00), 3B (Masa: 3.25 – 4.35) |
Matapelajaran | Pendidikan Moral |
Tajuk | Kerajinan Penentu Kejayaan |
Tajuk Khas | Bincangkan Bersama-sama/ Iktibar Bersama |
Objektif | 1. Mengetahui bahawa kejayaan boleh dicapai melalui usaha berterusan 2. Mencontohi sikap individu yang telah berjaya 3. Mengamalkan sikap kerajinan untuk mencapai kejayaan |
Prosedur | 1. Perbincangan dan soal jawab 2. Simulasi 3. Refleksi |
ABM | Buku teks, halaman 45 - 46 |
Penerapan Nilai | Kerajinan |
Penilaian | Pelajar menyenaraikan 5 komponen penting sikap kerajinan |
Refleksi | Pelajar memberi pendapat ciri-ciri seorang pelajar yang rajin |
Tingkatan | 1C (Masa: 4.35 – 5.45) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Peperiksaan Pertengahan Semester 1 (Kertas Pendidikan Seni) |
Tarikh: 25 Mac 2009 Hari: Rabu | |
Tingkatan | 1K (Masa: 2:00 – 3.10), 1D (Masa: 5.10 – 6.20) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Peperiksaan Pertengahan Semester 1 (Kertas Pendidikan Seni) |
Tarikh: 26 Mac 2009 Hari: Khamis | |
Tingkatan | 1M (Masa: 2:00 – 3.10) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Peperiksaan Pertengahan Semester I (Kertas Pendidikan Seni) | |
Kelas | 1H (Masa: 3.25 – 4.00) |
Subjek | KHB-Reka Bentuk & Teknologi |
Tajuk | Elektrik |
Subtajuk | Latihan Pengayaan (Bahagian A) |
Objektif | 1. Membuat latihan pengayaan bab 3: Elektrik 2. Menyemak bersama jawapan ujian penggal 1 |
ABM | Buku teks, halaman 64 |
KBKK | Sistematik |
Nilai Murni | Rasional |
Refleksi | Pelajar membuat latihan dan menyemak kertas jawapan bersama-sama |
Tingkatan | 3H (Masa: 4.35 – 5.10) |
Matapelajaran | Pendidikan Moral |
Tajuk | Kerajinan Penentu Kejayaan |
Tajuk Khas | Bincangkan Bersama-sama/ Iktibar Bersama |
Objektif | 1. Mengetahui bahawa kejayaan boleh dicapai melalui usaha berterusan 2. Mencontohi sikap individu yang telah berjaya 3. Mengamalkan sikap kerajinan untuk mencapai kejayaan |
Prosedur | 1. Perbincangan dan soal jawab 2. Simulasi 3. Refleksi |
ABM | Buku teks, halaman 45 - 46 |
Penerapan Nilai | Kerajinan |
Penilaian | Pelajar menyenaraikan 5 komponen penting sikap kerajinan |
Refleksi | Pelajar memberi pendapat ciri-ciri seorang pelajar yang rajin |
Tarikh: 27 Mac 2009 Hari: Jumaat | |
Tingkatan | 3B (Masa: 2.00 – 2.35), 3F/3G (Masa: 5.10 – 6.20) |
Matapelajaran | Pendidikan Moral |
Tajuk | Hidup Bermakna Tanpa Aids |
Tajuk Khas | Fikir dan Jawab |
Objektif | 1. Mengenal pasti cara jangkitan HIV dan Aids merebak 2. Menghuraikan langkah-langkah menghindari Aids 3. Menyatakan usaha-usaha membantu penghidap Aids |
Prosedur | 1. Perbincangan dan soal jawab 2. Simulasi 3. Refleksi |
ABM | Buku teks, halaman 48 - 49 |
Penerapan Nilai | Kasih Sayang |
Penilaian | Pelajar mengetahui punca berlakunya penyakit Aids |
Refleksi | Pelajar menyatakan usaha cara membantu penghidap Aids |
Tingkatan | 1L (Masa: 2.35 – 3.45) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Peperiksaan Pertengahan Semester 1 (Kertas Pendidikan Seni) |
Minggu 14
Tarikh: 30 Mac 2009 Hari: Isnin | |
Kelas | 1H (Masa: 3.25 – 4.00) |
Subjek | KHB-Reka Bentuk & Teknologi |
Tajuk | Kerja Paip |
Subtajuk | 4.1 Pengenalan Sistem Bekalan Air Di Rumah |
Objektif | 1. Mengenal pasti sistem bekalan air di rumah 2. Mengenal pasti nama dan fungsi paip yang disambungkan ke tangki simpanan air |
ABM | Buku teks, halaman 67 - 68 |
KBKK | Sistematik |
Nilai Murni | Kejujuran |
Refleksi | Pelajar menyatakan pendapat jenis sistem bekalan air di rumah mereka |
Tingkatan | 3H (Masa: 5.10 – 6.20) |
Matapelajaran | Pendidikan Moral |
Tajuk | Hidup Bermakna Tanpa Aids |
Tajuk Khas | Iktibar Bersama/ Renung Bersama |
Objektif | 1. Mengenal pasti cara jangkitan HIV dan Aids merebak 2. Menghuraikan langkah-langkah menghindari Aids 3. Menyatakan usaha-usaha membantu penghidap Aids |
Prosedur | 1. Perbincangan dan soal jawab 2. Simulasi 3. Refleksi |
ABM | Buku teks, halaman 50 - 51 |
Penerapan Nilai | Bertanggungjawab |
Penilaian | Pelajar menyenaraikan iktibar yang diperoleh daripada petikan tersebut |
Refleksi | Pelajar mencadangkan cara-cara menghindari penyakit Aids |
Tarikh: 31 Mac 2009 Hari: Selasa | |
Tingkatan | 3F/3G (Masa: 12.50 – 2.00), 3B (Masa: 3.25 – 4.35) |
Matapelajaran | Pendidikan Moral |
Tajuk | Hidup Bermakna Tanpa Aids |
Tajuk Khas | Fikir dan Jawab/ Iktibar Bersama/ Renung Bersama |
Objektif | 1. Mengenal pasti cara jangkitan HIV dan Aids merebak 2. Menghuraikan langkah-langkah menghindari Aids 3. Menyatakan usaha-usaha membantu penghidap Aids |
Prosedur | 1. Perbincangan dan soal jawab 2. Simulasi 3. Refleksi |
ABM | Buku teks, halaman 48 - 51 |
Penerapan Nilai | Kasih Sayang |
Penilaian | Pelajar mengetahui punca berlakunya penyakit Aids |
Refleksi | Pelajar menyatakan usaha cara membantu penghidap Aids |
Tingkatan | 1C (Masa: 4.35 – 5.45) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Tajuk | Bentuk |
Bidang | Asas Seni Reka |
Objektif | 1. Mengenal bentuk ilusi dan konkrit 2. Menghubungkait garisan dan bentuk, rupa dan bentuk 3. Melakar bentuk manusia |
Aktiviti | Melakar dan melukis bentuk manusia |
Penerapan Nilai | Kerajinan |
Penyerapan Ilmu | Sains |
Alat Bantu Mengajar | Pensil, pembaris, pemadam, warna |
Refleksi | Pelajar berusaha melakar bentuk manusia berdasarkan format diberi |
Tarikh: 1 April 2009 Hari: Rabu | |
Tingkatan | 1K (Masa: 2:00 – 3.10), 1D (Masa: 5.10 – 6.20) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Tajuk | Bentuk |
Bidang | Asas Seni Reka |
Objektif | 1. Mengenal bentuk ilusi dan konkrit 2. Menghubungkait garisan dan bentuk, rupa dan bentuk 3. Melakar bentuk manusia |
Aktiviti | Melakar dan melukis bentuk manusia |
Penerapan Nilai | Amanah |
Penyerapan Ilmu | Sains |
Alat Bantu Mengajar | Pensil, pembaris, pemadam, warna |
Refleksi | Pelajar berusaha melakar bentuk manusia berdasarkan format diberi |
Tarikh: 2 April 2009 Hari: Khamis | |
Tingkatan | 1M (Masa: 2:00 – 3.10) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Tajuk | Bentuk |
Bidang | Asas Seni Reka |
Objektif | 1. Mengenal bentuk ilusi dan konkrit 2. Menghubungkait garisan dan bentuk, rupa dan bentuk 3. Melakar bentuk manusia |
Aktiviti | Melakar dan melukis bentuk manusia |
Penerapan Nilai | Keadilan |
Penyerapan Ilmu | Sains |
Alat Bantu Mengajar | Pensil, pembaris, pemadam, warna |
Refleksi | Pelajar berusaha melakar bentuk manusia berdasarkan format diberi |
Kelas | 1H (Masa: 3.25 – 4.00) |
Subjek | KHB-Reka Bentuk & Teknologi |
Tajuk | Kerja Paip |
Subtajuk | 4.2 Penyambung Paip |
Objektif | 1. Mengenal pasti jenis paip dan fungsi penyambung paip 2. Mengenal pasti bahan pemasangan paip 3. Mengenal pasti dan menggunakan alatan tangan |
ABM | Buku teks, halaman 68 - 75 |
KBKK | Sistematik |
Nilai Murni | Kasih Sayang |
Refleksi | Pelajar dapat membezakan jenis-jenis paip dan alatan tangan |
Tingkatan | 3H (Masa: 4.35 – 5.10) |
Matapelajaran | Pendidikan Moral |
Tajuk | Hidup Bermakna Tanpa Aids |
Tajuk Khas | Bincang Bersama-sama |
Objektif | 1. Menyenaraikan objektif kelab PROSTAR 2. Menyatakan aktiviti-aktiviti untuk menjayakan kelab PROSTAR |
Prosedur | 1. Perbincangan berkumpulan 2. Pembentangan |
ABM | Buku teks, halaman 52 - 53 |
Penerapan Nilai | Kerjasama |
Penilaian | Semua pelajar membuat perbincangan yang baik dalam kumpulan |
Refleksi | Setiap kumpulan mencadangkan aktiviti-aktiviti bermanfaat |
Tarikh: 3 April 2009 Hari: Jumaat | |
Tingkatan | 3B (Masa: 2.00 – 2.35), 3F/3G (Masa: 5.10 – 6.20) |
Matapelajaran | Pendidikan Moral |
Tajuk | Hidup Bermakna Tanpa Aids |
Tajuk Khas | Bincang Bersama-sama |
Objektif | 1. Menyenaraikan objektif kelab PROSTAR 2. Menyatakan aktiviti-aktiviti untuk menjayakan kelab PROSTAR |
Prosedur | 1. Perbincangan berkumpulan 2. Pembentangan |
ABM | Buku teks, halaman 52 - 53 |
Penerapan Nilai | Kerjasama |
Penilaian | Semua pelajar membuat perbincangan yang baik dalam kumpulan |
Refleksi | Setiap kumpulan mencadangkan aktiviti-aktiviti bermanfaat |
Tingkatan | 1L (Masa: 2.35 – 3.45) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Tajuk | Bentuk |
Bidang | Asas Seni Reka |
Objektif | 1. Mengenal bentuk ilusi dan konkrit 2. Menghubungkait garisan dan bentuk, rupa dan bentuk 3. Melakar bentuk manusia |
Aktiviti | Melakar dan melukis bentuk manusia |
Penerapan Nilai | Toleransi |
Penyerapan Ilmu | Sains |
Alat Bantu Mengajar | Pensil, pembaris, pemadam, warna |
Refleksi | Pelajar berusaha melakar bentuk manusia berdasarkan format diberi |
Minggu 15
Tarikh: 6 April 2009 Hari: Isnin | |
Kelas | 1H (Masa: 3.25 – 4.00) |
Subjek | KHB-Reka Bentuk & Teknologi |
Tajuk | Kerja Paip |
Subtajuk | 4.3 Jenis dan Kelengkapan Paip |
Objektif | 1. Mengenal pasti jenis, nama bahagian dan fungsi tangki simbah 2. Menyatakan operasi tangki simbah |
ABM | Buku teks, halaman 80 - 81 |
KBKK | Sistematik |
Nilai Murni | Maruah Diri |
Refleksi | Pelajar menyalin nota dan melukis rajah tangki simbah |
Tingkatan | 3H (Masa: 5.10 – 6.20) |
Matapelajaran | Pendidikan Moral |
Tajuk | Pembangunan Untuk Semua Menjamin Kemakmuran Negara |
Tajuk Khas | Fikir dan Jawab/ Renung Bersama |
Objektif | 1. Menyedari kepentingan prinsip keadilan demi kesejahteraan negara 2. Mengenal pasti kemudahan yang disediakan oleh kerajaan 3. Menghargai kemudahan yang disediakan |
Prosedur | 1. Perbincangan dan soal jawab 2. Simulasi 3. Refleksi |
ABM | Buku teks, halaman 54 - 57 |
Penerapan Nilai | Keadilan |
Penilaian | Pelajar menghargai pengorbanan kerajaan dalam menyediakan kemudahan kepada masyarakat |
Refleksi | Pelajar menyatakan pendapat contoh kemudahan yang disediakan oleh kerajaan di tempat mereka |
Tarikh: 7 April 2009 Hari: Selasa | |
Tingkatan | 3F/3G (Masa: 12.50 – 2.00), 3B (Masa: 3.25 – 4.35) |
Matapelajaran | Pendidikan Moral |
Tajuk | Pembangunan Untuk Semua Menjamin Kemakmuran Negara |
Tajuk Khas | Fikir dan Jawab/ Renung Bersama |
Objektif | 1. Menyedari kepentingan prinsip keadilan demi kesejahteraan negara 2. Mengenal pasti kemudahan yang disediakan oleh kerajaan 3. Menghargai kemudahan yang disediakan |
Prosedur | 1. Perbincangan dan soal jawab 2. Simulasi 3. Refleksi |
ABM | Buku teks, halaman 54 - 57 |
Penerapan Nilai | Hormat-menghormati |
Penilaian | |
Refleksi | |
Tingkatan | 1C (Masa: 4.35 – 5.45) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Tajuk | Bentuk |
Bidang | Asas Seni Reka |
Objektif | 1. Melakar bentuk manusia 2. Menghubungkaitkan format garisan dengan lakaran manusia 3. Mengaplikasi warna ke atas lakaran manusia |
Aktiviti | Melakar, melukis dan mewarna bentuk manusia |
Penerapan Nilai | Kerajinan |
Penyerapan Ilmu | Sains |
Alat Bantu Mengajar | Pensil, pembaris, pemadam, warna |
Refleksi |
Tarikh: 8 April 2009 Hari: Rabu | |
Tingkatan | 1K (Masa: 2:00 – 3.10), 1D (Masa: 5.10 – 6.20) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Tajuk | Bentuk |
Bidang | Asas Seni Reka |
Objektif | 1. Melakar bentuk manusia 2. Menghubungkaitkan format garisan dengan lakaran manusia 3. Mengaplikasi warna ke atas lakaran manusia |
Aktiviti | Melakar, melukis dan mewarna bentuk manusia |
Penerapan Nilai | Toleransi |
Penyerapan Ilmu | Sains |
Alat Bantu Mengajar | Pensil, pembaris, pemadam, warna |
Refleksi |
Tarikh: 9 April 2009 Hari: Khamis | |
Tingkatan | 1M (Masa: 2:00 – 3.10) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Tajuk | Bentuk |
Bidang | Asas Seni Reka |
Objektif | 1. Melakar bentuk manusia 2. Menghubungkaitkan format garisan dengan lakaran manusia 3. Mengaplikasi warna ke atas lakaran manusia |
Aktiviti | Melakar, melukis dan mewarna bentuk manusia |
Penerapan Nilai | Amanah |
Penyerapan Ilmu | Sains |
Alat Bantu Mengajar | Pensil, pembaris, pemadam, warna |
Refleksi | |
Kelas | 1H (Masa: 3.25 – 4.00) |
Subjek | KHB-Reka Bentuk & Teknologi |
Tajuk | Kerja Paip |
Subtajuk | 4.3 Jenis dan Kelengkapan Paip |
Objektif | 1. Mengenal pasti jenis dan bahagian utama pili 2. Mengganti sesendal pili |
ABM | Buku teks, halaman 82 - 83 |
KBKK | Sistematik |
Nilai Murni | Bertanggungjawab |
Refleksi | |
Tingkatan | 3H (Masa: 4.35 – 5.10) |
Matapelajaran | Pendidikan Moral |
Tajuk | Pembangunan Untuk Semua Menjamin Kemakmuran Negara |
Tajuk Khas | Tahukah Anda?/ Bincangkan Bersama-sama |
Objektif | 1. Menyedari kepentingan prinsip keadilan demi kesejahteraan negara 2. Mengenal pasti kemudahan yang disediakan oleh kerajaan 3. Menghargai kemudahan yang disediakan |
Prosedur | 1. Perbincangan dan soal jawab 2. Simulasi 3. Refleksi |
ABM | Buku teks, halaman 56 - 58 |
Penerapan Nilai | Kejujuran |
Penilaian | |
Refleksi |
Tarikh: 10 April 2009 Hari: Jumaat | |
Tingkatan | 3B (Masa: 2.00 – 2.35), 3F/3G (Masa: 5.10 – 6.20) |
Matapelajaran | Pendidikan Moral |
Tajuk | Pembangunan Untuk Semua Menjamin Kemakmuran Negara |
Tajuk Khas | Tahukah Anda?/ Bincangkan Bersama-sama |
Objektif | 1. Menyedari kepentingan prinsip keadilan demi kesejahteraan negara 2. Mengenal pasti kemudahan yang disediakan oleh kerajaan 3. Menghargai kemudahan yang disediakan |
Prosedur | 1. Perbincangan dan soal jawab 2. Simulasi 3. Refleksi |
ABM | Buku teks, halaman 56 - 58 |
Penerapan Nilai | Tolong-menolong |
Penilaian | |
Refleksi | |
Tingkatan | 1L (Masa: 2.35 – 3.45) |
Matapelajaran | Pendidikan Seni |
Tajuk | Bentuk |
Bidang | Asas Seni Reka |
Objektif | 1. Melakar bentuk manusia 2. Menghubungkaitkan format garisan dengan lakaran manusia 3. Mengaplikasi warna ke atas lakaran manusia |
Aktiviti | Melakar, melukis dan mewarna bentuk manusia |
Penerapan Nilai | Kasih Sayang |
Penyerapan Ilmu | Geografi |
Alat Bantu Mengajar | Pensil, pembaris, pemadam, warna |
Refleksi |
↓↓↓Carian Pembaca Paling Panasss↓↓↓
2 comments
Nice blog.
Your RPH is up to date.
Keep up the good work.
From
GK Tek. & Vok.
SMK Serian
penuh RPH ehhh. ;)