Baca Online Novel Cik Cinderella Dan Encik Tengku

Baca Online Novel Cik Cinderella Dan Encik Tengku Karya Airisz | Ada yang tercari-cari bahan bacaan online untuk novel Cik Cinderella Dan Encik Tengku? Haa…berita baik untuk semua. Sebahagian bab dalam novel Cik Cinderella Dan Encik Tengku ni telah disiarkan untuk bacaan umum. Sambil tonton drama Cik Cinderella Dan Encik Tengku, boleh tahu jalan cerita drama tersebut. Jom baca novel online!

Baca Online Novel Cik Cinderella Dan Encik Tengku Karya Airisz Online
Novel Online Cik Cinderella Dan Encik Tengku BAB 1

Gambar Novel Cik Cinderella Dan Encik Tengku Penulis Airisz
Sinopsis Cik Cinderella Dan Encik Tengku drama TV3 Slot Lestary, pelakon dan gambar drama Cik Cinderella & Encik Tengku TV3, Cik Cinderella & Encik Tengku episod akhir – episod 13
Menarik jalan cerita novel Cik Cinderella Dan Encik Tengku Zahirah Macwilson dan Shukri Yahaya

Sinopsis Ringkas Drama Cik Cinderella Dan Encik Tengku (Astro)
Cik Cinderella Dan Encik Tengku mengisahkan seorang gadis bernama Puteri Nuraisha (Zahirah Macwilson) yang sering disisihkan oleh keluarga ibu tirinya. Sha (Puteri Aishah) merupakan kakak Puteri. Lebih mengecewakan lagi, ayahnya sering sahaja melebihkan Sha berbanding dirinya.

Ashraf (Shah Iskandar) merupakan kekasih Puteri. Sikap Ashraf yang suka berbelanja, boros dan suka berhutang membuatkan cinta Puteri kepadanya semakin pudar. Kehadiran jejaka tampan dan berperwatakan tenang iaitu Daniel (Shukri Yahaya) membuatkan Puteri tertarik kepada lelaki itu.

Bagaimana Puteri ingin merealisasikan amanat ibunya? Adakah dia akan tetap mengahwini Ashraf? Apa pula yang akan terjadi kepada kakak tirinya Sha? Saksikan segalanya menerusi drama Cik Cinderella & Encik Tengku di kaca tv anda.

Gambar Drama Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Sinopsis Cik Cinderella Dan Encik Tengku drama TV3 Slot Lestary, pelakon dan gambar drama Cik Cinderella & Encik Tengku TV3, Cik Cinderella & Encik Tengku episod akhir – episod 13
Drama Cik Cinderella Dan Encik Tengku lakonan 

1 comments so far


EmoticonEmoticon