Lagu Obses - Akim & The Majistret

Lirik Lagu Dan Video Klip Obses - | Lagu Obses nyanyian Akim & The Majistret antara yang memasuki carta hotfm. Jom dengarkan lagu ni.

Lirik lagu Obses
Penyanyi: Akim & The Majistret

Meniti Hari Dalam Kesedaran
Menunggu Masa Untuk Lena
Memintal Mimpi Di Kamar Beradu
Hanya Mahu Terbuaian Mu

Sambut Rindu Ku
Pejamkan Mata Aku Untuk Mu
Warkahkan Resah Tanamlah Indah
Kan Memeluk Kau Dengan Erat
Bunuhlah Benci Dan Kisah Lalu
Merakam Tenang Tersenyumlah

Kau Bersatu Di Dunia Ini
Sambut Rindu Ku
Pejamkan Mata Aku Untuk Mu
Rebahkan Semua
Nantikan Aku Kan Datang Pada Mu

Sambut Rindu Ku
Pejamkan Mata Aku Untuk Mu
Rebahkan Semua
Nantikan Aku Kan Datang Pada Mu

Sambut Rindu Ku
Pejamkan Mata Aku Untuk Mu
Rebahkan Semua
Nantikan Aku Kan Datang Pada Mu

Gambar Akim & The Majistret
Lagu Obses – Akim & The Majistret, video muzik lagu Obses, download video lagu Obses di YouTube, lirik lagu Obses penyanyi Akim & The Majistret, gambar Akim & The Majistret

Pada peminat Akim & The Majistret, jangan lupa dengarkan lagu Akim & The Majistret bertajuk Obses.


EmoticonEmoticon